מכבי נתניה גברה 0:1 על קבוצת הנוער, אשכנזי תורגל כמגן ימני

שחקני נתניה
שחקני נתניה | חשבון הטוויטר של סאנדציה

היקה כבש. צמד המאמנים שוב ניסו מערכים שונים בהגנה. הפתעה: החלוץ תורגל בעמדה אחורית. תורג'מן, הויבך וקניקובסקי צפויים לשוב ל-11 לקראת ב"ש, גם מלמד תורגל. שחקנים הודו: "נראינו טוב יותר עם ארבעה בהגנה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה המשיכה אמש (רביעי) בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום ראשון מול הפועל ב"ש באצטדיון טוטו טרנר, כשהקבוצה ערכה משחק אימון מול קבוצת הנוער, שהסתיים ב-0:1 לזכות הקבוצה הבוגרת.

יחמיר היקה, שנכנס כמחליף, הוא זה שהכריע את המשחק, כאשר בדומה לשבוע שעבר, צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, עדיין מתלבטים בנוגע למערך איתו יעלו, כאשר מה שמסתמן הוא שגבי קניקובסקי וטים הויבך, בכל אופן יחזרו להרכב.

צוות המאמנים תרגל במהלך המחצית הראשונה מערך של חמישה שחקני הגנה, כאשר הויבך ודולב אזולאי פתחו לצידו של רומן גולוברט כשההפתעה הגיעה בעמדת המגן הימני: רון אשכנזי, שחקן התקפה בימים כתיקונם, הוצב בעמדה כשבן תורג'מן פתח באגף השני.


גבי קניקובסקי. צפוי לחזור להרכב (דני מרון)

גיא מלמד, שסופסל במשחק שעבר, הוצב בחוד לצידו של יונס מלאדה, כאשר במהלך המחצית השנייה נתניה עברה למערך של ארבעה שחקני הגנה, כשדולב אזולאי הוצא מההרכב ויקי כחלון חזר לעמדתו בצד ימין של ההגנה. גם אלמוג כהן ורועי קהת הוצבו.

אביב אברהם, ממשיך בתהליך החלמתו מהפציעה, אך לא שותף ונראה שלא יהיה כשיר למשחק החשוב. גם בורחה הררה, שקיבל הודעה לחפש לעצמו קבוצה לקראת חלון ההעברות של ינואר, צפוי להיעדר."נראינו יותר טוב במערך של ארבעה שחקני הגנה, הצגנו כדורגל הרבה יותר נורמלי", הודו שחקנים בקבוצה.

בנתניה התבשרו אתמול על כך שלחלוץ הקבוצה פאטוס בצ'יראיי נולד בן, והוא המריא אמש לאחר משחק האימון למולדתו לשהות לצד אשתו. החלוץ צפוי לחזור מחר לארץ ולהשתתף ככל הנראה רק באימון המסכם, אך בנתניה עדיין מאמינים שיהיה בסגל למשחק בשבת.

עשוי לשוב להרכב. גיא מלמד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי