בכר: "הטעות של ויטור פגעה בנו, אבל אנו מאמינים ובוטחים בו"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

לקראת מכבי נתניה (ראשון ב-20:10, ספורט4), המאמן התייחס לבלם שהורחק נגד מכבי תל אביב: "הוא התנצל, זה חלק מהכדורגל. טעינו יותר מידי ושילמנו ביוקר". שמיר: "להפסיד זה תמיד מאכזב, לא משנה מול מי"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי תל אביב במשחק העונה ורגע לפני שהפועל באר שבע תארח את מכבי נתניה (ראשון ב-20:10, ספורט1), המאמן ברק בכר והקשר עדן שמיר השתתפו הבוקר (חמישי) במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מול היהלומים, בה הם יקוו לשמור על מאזן מושלם באצטדיון טוטו טרנר העונה במסגרת הליגה.


"אחרי כל משחק יש מסקנות, גם טובות וגם רעות", פתח בכר שהתייחס ל-2:0 מול מכבי תל אביב במשחק העונה. "זה אף פעם לא נעים להפסיד, בטח שלא בפעם הראשונה ובטח שלא אחרי טעויות כמו עשינו. באנו למשחק הזה מאוד מוכנים, פתחנו אותו טוב והאמנו שאפשר לעשות תוצאה טובה, אבל טעינו יותר מידי ושילמנו על זה ביוקר. תמיד יש מסקנות ונלמד מהן כבר למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה".


ההרחקה של מיגל ויטור מול מכבי תל אביב: "אני לא חושב שצריך לעשות מזה יותר ממה שזה, הוא עשה טעות והוא מודע לזה. הוא התנצל. זה חלק מהמשחק. לא רק הוא טעה, היו שחקנים נוספים שטעו, זה הכדורגל. הטעות שלו פגעה בנו במשחק, אבל זה חלק מהכדורגל. אנחנו בוטחים ומאמינים במיגל, הוא נתן לנו הרבה וייתן לנו הרבה בעתיד".



נתן וייתן עוד הרבה. מיגל ויטור (דני מרון)


מכבי נתניה תגיע לטרנר לאחר ארבעה הפסדים רצופים, אך בכר לא מתרגש מכך: "אני לא מכיר קבוצה שבאה לטרנר בלי מוטיבציה, כולם תמיד רוצים לנצח אותנו פה. נתניה בתקופה פחות טובה, אבל היא מוכשרת ומסוכנת. נצטרך לבוא מאוד מוכנים, בטח אחרי שהפסדנו, נרצה לחזור למסלול הניצחונות. המשבר שפקד את נתניה? לא מתפקידי לנתח קבוצות אחרות. יש שם שני מאמנים מצוינים שאני מאוד מעריך וחושב שהם עשו עבודה נפלאה בשנים האחרונות. אני מקווה שביום ראשון הם לא יעשו עבודה טובה, אבל אני בטוח שהם יחזרו למסלול כי הם מאמנים מצוינים".


מצבת הפצועים: "קבהא סובל מפציעה טורדנית בברך, בימים הקרובים אנחנו נדע יותר לגבי מצבו. גולדברג מתאמן איתנו כרגיל והוא יכול להיות בסגל".


עומק הסגל: "יש עוד חודשיים עד ינואר, כך שכרגע זה בכלל לא מעניין אותי ואני לא חושב על זה, רק מכבי נתניה מעניינת אותי כרגע. זה טוב שיש לי סגל גדול כי במהלך העונה יש הרחקות ופציעות, דברים משתנים, הסגל טוב ומאוזן והמטרה שלי היא להפיק ממנו את המקסימום".



"אחרי כל משחק יש מסקנות, גם טובות וגם רעות" (דני מרון)


עדן שמיר התייצב לצד מאמנו והתייחס להפסד למכבי תל אביב: "להפסיד זה מאכזב, לא משנה נגד מי. באנו מוכנים ורצינו לנצח, דברים קרו, אבל מבחינתנו זה כבר שייך לעבר. נרצה לחזור למסלול הניצחונות ביום ראשון, אבל קל זה לא יהיה. נצטרך לבוא מדויקים ומרוכזים במטרה לגרום לקהל לחייך שוב.


"בכל משחק יש דברים טובים יותר וטובים פחות, העבודה שלנו היא להשתפר ממשחק למשחק. אנחנו עובדים ומה שהיה מול מכבי ת"א שייך לעבר. אנחנו מתרכזים אך ורק במכבי נתניה, נתקן את מה שצריך לתקן ונבוא מוכנים. לא צריך לשים את האצבע על משהו ספציפי, נגיע לכל משחק באותה רמת מוכנות. ההכנה למכבי תל אביב או למכבי נתניה היא אותה הכנה, אין משחקים קלים בליגה הזו".


המשבר שפקד את מכבי נתניה: "אני חושב שזו קבוצה באמת טובה. היא אמנם בתקופה קצת פחות טובה, אבל קבוצות באות לטרנר עם מוטיבציה ורצון לנצח. זה לא צריך להעסיק אותנו, אנחנו צריכים להתעסק באיך אנחנו משתפרים ומגיעים מוכנים ומרוכזים במטרה לנצח".


בכר יבצע שינוי כפוי אחד בהרכב כאשר הבלם הצעיר, עמית ביטון, צפוי לתפוס את מקומו של מיגל ויטור המורחק. בכר שמתלבט האם לערוך גם שינוי בחוליית הקישור ולשחק במערך יותר התקפי, יקבל החלטה בעניין במהלך סוף השבוע בו תשלים הקבוצה את הכנותיה למשחק. 



יקוו לשוב למסלול הניצחונות נגד מכבי נתניה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי