קורצקי: "מכבי ת"א הכי טובה בליגה, אבל במצבנו אסור לוותר"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

מאמן רעננה דיבר לקראת המשחק נגד האלופה ביום שבת (החל מ-17:10, ישיר בספורט4): "זו קבוצה שעדיין לא ספגה, אבל זה בבית שלנו ונעשה הכל כדי לנצח". אביחי ידין התאושש מפגיעה בצלעות ושב לאימונים

(גודל טקסט)

עם שש נקודות בלבד ומאזן עגום של שישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, הפועל רעננה הלחוצה תארח את מכבי תל אביב ביום שבת (החל מ-17:10, ספורט4) במטרה להפתיע את האלופה שתגיע לאצטדיון המושבה מעודדת מהניצחון על הפועל באר שבע במשחק העונה.

מבחינה מקצועית, הקשר אביחי ידין התאושש מפגיעה בצלעות ושב לאימונים. ברעננה מאמינים כי כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי תל אביב ליציע המזרחי יימכרו ובמקרה כזה האלופה תקבל כרטיסים נוספים ליציע המערבי, אשר בחלקו יאוכלס גם על ידי אוהדי הקבוצה הביתית.

המאמן מנחם קורצקי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ציפינו לתוצאה אחרת במשחק מול קריית שמונה, באנו במטרה לנצח – לצערי חטפנו שני שערים שהכריעו, אבל זה כבר מאחורינו. יש לנו משחק מאוד קשה בשבת מול מכבי תל אביב, הקבוצה הכי טובה בליגה, קבוצה שעדיין לא ספגה, אבל עדיין, אנחנו במצב שאסור לנו לוותר על אף משחק, נתכונן כמו שצריך, מבחינתנו זה משחק ביתי ונעשה הכל כדי לנצח. עשינו את ההתאמות לפני מכבי תל אביב, נבוא מוכנים למשחק בתקווה ובאמונה שנוציא תוצאה טובה".


עלול לסיים את המחזור מתחת לקו האדום. מנחם קורצקי (אנצ'ו ג'וש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי