אבוקסיס: "מנסים להחזיר שחקנים לכושר, גם הביטחון ירד"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה שוקל לבצע שינויים בהרכב לאור התוצאות האחרונות ואמר לקראת הפועל חדרה: "אורי גוטמן היה העוזר שלי בשנים האחרונות, אבל זה לא משחק נגדו אלא מול קבוצה חזקה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, שלא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים ונקלעה לפתיחת עונה רעה, תפגוש בשבת את הפועל חדרה (18:00) ותנסה לקטוע את שרשרת המשחקים ללא ניצחון. המאמן יוסי אבוקסיס, שמאוכזב מאוד מכושרם של כמה משחקניו המובילים, עשוי לעשות מספר שינויים בהרכב לאור התוצאות האחרונות. באימון היום אבוקסיס תירגל מספר הרכבים וההתלבטות היא בעיקר לגבי החלק הקדמי.

"אני חושב שיש לנו יותר מדי עליות וירידות במשחק עצמו", אמר אבוקסיס לקראת המשחק. "אנחנו מנסים להחזיר שחקנים לכושר משחק, להחזיר להם קצת את הביטחון שאולי ירד להם בתקופה האחרונה. אנחנו עובדים קשה באימונים, מדברים עם השחקנים, במטרה למצוא את הפתרונות. יש כאן הרבה שחקנים טובים, גם כאלה שהיו כאן בשנה שעברה, שקצת איבדו את הביטחון, אבל החוכמה היא להיות ביחד לא רק כשטוב, אלא גם כשלא הולך. בבני יהודה יש מערכת בריאה שתומכת. זו הגדולה של המועדון הזה. אנחנו נשארים ביחד תמיד, בטוב וברע. ברור לנו שאנחנו צריכים להשתפר בכל הפרמטרים וזאת המטרה שלנו".

על המפגש מול אורי גוטמן, שהיה העוזר שלו: "זה משחק נגד הפועל חדרה ומדובר בקבוצה שעשתה לא מעט משחקים טובים השנה. אורי גוטמן עבד איתי בשלוש השנים האחרונות, אבל בכדורגל משחקים קבוצה נגד קבוצה. אני חושב שחדרה של העונה היא קבוצה חזקה ומחכה לנו משחק קשה".


"נשארים ביחד תמיד, בטוב וברע" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי