אוטין יבקש ממכבי חיפה להשאילו לקבוצה מאירופה

איקוום אוטין
איקוום אוטין | מאור אלקסלסי

הירוקים מקווים שהמגן הצעיר ימצא קבוצה בה יוכל לצבור ניסיון, אולם הוא לא מעוניין לעבור למועדון אחר בישראל לחצי השנה הקרובה. לקראת הפועל תל אביב ביום שני, שועה שוב לא תורגל בהרכב וצפוי להמשיך על הספסל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה רוצה להשיג ניצחון בכורה בבלומפילד המחודש והיא תוכל לעשות זאת ביום שני, אם תצליח להכניע במשחק המרכזי של המחזור את הפועל תל אביב. למרות שהאדומים נמצאים בכושר ירוד ועמוק בתחתית, במכבי חיפה חוששים מהמשחק ובטוחים כי המצב אליו נקלעה היריבה, בתוספת דחיפת הקהל האדום, עלולה להוביל למפנה בקרב המארחת שניצחה רק פעם אחת העונה.

המאמן מרקו בלבול הבהיר אתמול כי להפועל ת"א יש סגל איכותי שבכל יום נתון יכול לנצח כל קבוצה בישראל, וכבר אתמול ערך אסיפת וידאו ראשונה ואסיפה נוספת עשויה להתקיים בסוף השבוע. מבחינת ההרכב הצפוי, נראה כי המאמן מתלבט לגבי המערך בו יפתח. אחת ההתלבטויות במרכז ההגנה בין עאיד חבשי שהיה פחות טוב בניצחון על כפר סבא לבין עופרי ארד, שאיבד את מקומו בהרכב באותו משחק. התלבטות נוספת היא לגבי החלק ההתקפי, כאשר רז מאיר תורגל לסירוגין במטרה לעבות את מרכז השדה ולעצור את משחק האגפים של התל אביבים ומאידך גם מוחמד עוואד עשוי לפתוח על חשבונו של יאניק ווילדסחוט. החלוץ ירדן שועה כלל לא תורגל אתמול בהרכב הראשון ונראה ששוב יחכה להזדמנות על הספסל.

מי שכלל לא מוצא את מקומו בסגל של בלבול הוא המגן הניגרי איקוום אוטין. האחרון היה הזר הראשון שהוחתם הקיץ, אחרי שנכלל בין 100 השחקנים הצעירים הטובים בעולם, אבל במועדון הבהירו כי מדובר ברכש לטווח ארוך ולכן כבר במועד ההעברות הקרוב ינסו הירוקים להשאילו לקבוצה אחרת. גם בחודש ספטמבר דובר על השאלתו של המגן לקבוצה בישראל, אבל זה לא קרה גם בשל העובדה שהשחקן רוצה לשחק בחו"ל אם ייצא לשאלה וכך הוא מבקש גם לקראת ינואר. כזכור, בחיפה ביקשו את עזרתו של איגביני יעקובו, מי שהמליץ על אוטין, שימצא עבורו קבוצה אחרת באירופה כדי שיוכל לצבור ניסיון.


אוטין. רוצה לשחק בחו"ל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי