דראפיץ': "מקווה שיתנו לנו לסיים את המשחק עם 11 שחקנים"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | ספורט1

מאמן מכבי נתניה דיבר על הרחקות שחקניו במסיבת העיתונאים לקראת ב"ש: "זה לא נעים, כבר שבועיים אנחנו רצים אחרי היריבה. לא צריך לפרק קבוצות". על קריאות האוהדים: "זה פוגע לנו בבריאות". בצ'יראי ייכלל בסגל

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה הפסדים רצופים, מכבי נתניה תנסה לצאת לדרך חדשה ביום ראשון, כשתתארח אולי במשחק החוץ הקשה בליגה מול הפועל באר שבע באיצטדיון טרנר (החל מ-20:10 בספורט1). הבוקר (שישי) נערכה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן, סלובודאן דראפיץ'.

"קודם אני מקווה שיתנו לנו לסיים את המשחק 11 שחקנים נגד 11 שחקנים, זה לא קרה בשני המחזורים האחרונים. אני בדרך כלל לא מדבר על השופטים, אנחנו בני אדם ולכולם מותר לטעות, אבל יש יותר מדי טעויות שקורות בזמן האחרון וזה שאני לא מדבר אחרי המשחק כי לא ראיתי אותו בווידאו, לא אומר שאסור לי להגיד את דעתי. בסופו של דבר זה פוגע באוהדים ובקבוצה", פתח המאמן את דבריו והתייחס לטעויות השיפוט התכופות נגד קבוצתו לאחרונה.

"כבר שבועיים אין לי מה לראות בווידאו כי נשארים לי תשעה שחקנים שרצים אחרי היריבה, וזה לא נעים", המשיך המאמן, "במשחקים האחרונים אני שומע מאנשים שהאדום לא הגיע לנו ולא על כל עבירה מקבלים כרטיס צהוב או אדום. אני לא שופט אף אחד ואני בטוח שזה לא בכוונה. אני לא בורח מלהגיד שהקבוצה לא נמצאת בכושר טוב כמו בשנה שעברה, הפסדנו למכבי חיפה ובית"ר ירושלים כי היינו פחות טובים. בשלב הזה של העונה הכל מתגלגל ופתאום מצאנו את עצמנו יוצאים בליווי משטרתי, וזה חבל דק בין הצלחה לכישלון. זה שובר קצת שחקנים וצריך להרים אותם כל הזמן ולהגיד שאנחנו מחכים לימים יותר טובים".

על מצב הקבוצה: "אם היו לנו עוד כמה נקודות, היו אומרים לי שזה משחק צמרת נגד באר שבע. אין פרופורציות: מצד אחד אני יכול להיות בפלייאוף העליון ומצד שני שואלים אם אני מתפטר או לא. בסופו של דבר משפחות באות ומשלמות כסף על הצגה – והיא צריכה להיות רק משחק כדורגל ולא של שופטים או מאמנים. כשמשחקים 11 נגד 9 שחקנים כבר אין פייר פליי. גם אם יש עבירה, אפשר לדבר על זה ולא לפרק את הקבוצות".


קהת אחרי הכרטיס האדום נגד אשדוד (דני מרון)

המפגש מול ב"ש: "אני לא מאמין בלחץ. גם במחזור הראשון שעלינו ליגה ושיחקנו שם, כשהם היו אלופים, אמרו שאין לחץ, אבל הרגשנו לחץ. מכבי נתניה היא תמונת תלת מימד שלא נפתחה ואנחנו מחכים לזה. אנחנו מתאמנים נכון ורציני. אנחנו מכירים את ב"ש ומשחקים נגדה כמה שנים. נבוא לשם ונסתכל לה בלבן של העיניים. לא מעניין אותי מה שאנשים מדברים. נגד מכבי חיפה דיברו שיהיה משחק מעניין וקיבלנו בראש. אנחנו מוכנים למשחק ומכירים אותם".

השינויים בהרכב בכל שבוע: "קצת פציעות, קצת מורחקים. מההתחלה לא סיגלנו הרכב כמו שצריך. אף פעם לא צריכים להיות תירוצים".

על פאטוס בצ'יראיי שהמריא למולדתו: "אשתו ילדה ושיהיה לו מזל טוב. אמרתי לו שיביא את המזל עם הולדת הילד. מחר הוא יגיע ויעשה אימון וגם היום הוא מתאמן במונטנגרו. הוא מאוד רוצה, אבל שחקן לפעמים נכנס לתקופות. יש הרבה ביקורות עליו ולפעמים לשבת על הספסל זה לא עונש. גם על רועי קהת שאלו אותי למה אני מוריד לו ביטחון – אבל הספסל מאפשר לשחקן לשבת רגוע ולראות איך החברים שלו משחקים. פאטוס ורועי שחקנים אינטליגנטיים ורועי נתן שני משחקים פנטסטיים. המטרה שלנו להפוך את קהת לשחקן טוב יותר משהיה באוסטריה וינה ולא פחות טוב. המטרה שלנו היא לעזור לשחקנים ושהם יעזרו לנו. גם פאטוס היה שחקן העונה בזכות והשנה מבקרים אותו ואותי בזכות ואנחנו צריכים לקבל ביקורת. כולם יודעים מה הוא יכול לתרום וגם אנחנו מחכים לזה".


בצ'יראי. ישוב בזמן למשחק (אריאל שלום)


על תגובות האוהדים:
 "שמעתי גם את הקריאות, אבל רוב האוהדים שרקו בוז. אוהד ממוצע יודע מה התרומה שלנו למועדון ויודע שמה שקורה פה יכול לקרות. יש עוד הרבה נקודות בקופה ואני לא אוהב ששופטים, צריך להסתכל גם על הדרך. זה לא משהו שמתפרק. יכול להיות שאם לא היו טעויות שיפוט היו מדברים אחרת. אני לא אוהב לדבר על זה, אבל זה כבר הופך להיות שאנחנו הולכים הביתה בליווי משטרתי וזה פוגע לנו בבריאות. לפעמים צריך להגיד: תשפטו אותי בפייר-פליי. אני צריך שני משחקים לסיים בתשעה שחקנים? זה לא קרה בליגה א'. כמו שעליתי ליגה עם מינוס תשע שזה לא קרה לאף אחד, אז גם עכשיו. אני תמיד בקיצוניות. אני מקווה שנעבור את המשחק בשלום ונצא לדרך חדשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי