Sport1 Banner

ברעננה מאמינים: "אפשר להפתיע את מכבי ת"א". גאנם יסופסל?

קייס גאנם
קייס גאנם | אריאל שלום

בשרון אופטימיים לקראת משחק הבית מול האלופה (שבת, 17:10, ישיר בספורט4). החלוץ שנמצא תחת מעקב של הצהובים נמצא בכושר הבקעה רע ושמש עשוי להחליפו, לעומת זאת ידין הפצוע ייעדר

(גודל טקסט)

הפועל רעננה מתכוננת לקראת המפגש מול מכבי תל אביב (שבת, 17:10, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון המושבה. נכון לבוקר יום שישי נמכרו לאוהדי האלופה כ-3,600 כרטיסים והביקוש של הקהל הצהוב הולך וגובר.

הפועל רעננה צברה רק שש נקודות העונה והיא במקום ה-12 עם מספר נקודות זהה לזה של מכבי נתניה, שמתחת לקו האדום. קבוצתו של מנחם קורצקי לא ניצחה מאז המחזור השני בו גברה 1:2 על בית"ר ירושלים. הקשר הגנאי דיווין נאה אמר לקראת המשחק: "הפסדנו במחזור הקודם לקריית שמונה והיינו מאוכזבים מהתוצאה. אנחנו חייבים לאסוף את עצמנו ולהתאושש נגד מכבי תל אביב. זה הולך להיות משחק קשה עבורנו, ואנחנו מקווים להפתיע אותם".

קורצקי יחסר את הקשר אביחי ידין, שסובל מפגיעה בצלעות ולא יוכל לשחק, כאשר בן בנימין צפוי להחליפו בהרכב. באימונים תורגל בהתקפה עידן שמש, שמתוכנן להחליף את אחד מבין החלוצים יוג'ין אנסה או קייס גאנם הנמצאים בכושר הבקעה רע ומציגים יכולת לא טובה בתקופה האחרונה. אלופת המדינה עוקבת אחרי גאנם כבר תקופה ארוכה ובוחנת את האפשרות לרכוש אותו בחלון ההעברות של חודש ינואר. גם יואב תומר תורגל בחלק הקדמי ויש סיכוי שיקבל מקום ב-11.

מנחם קורצקי. ינסה להפתיע אל אלופת המדינה (אודי ציטיאט)
מנחם קורצקי. ינסה להפתיע אל אלופת המדינה (אודי ציטיאט)

ראשי המועדון ביקשו מהשחקנים להתרכז בהבאת נקודות על ידי משחק אחראי וביקשו מהשחקנים לא להתעסק בתחרות ביניהם על הכיבוש לשערו של דניאל טננבאום, שעדיין לא ספג עם מכבי תל אביב שער העונה. באימונים תורגל נושא הסגירה במרכז השדה על הקשר דן גלזר ועל סגירת האגפים בהם פעילים מתן חוזז ויונתן כהן.

הרכב המשוער: אסף צור, עדי נמני, דוד מתיאוס, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, בן סביר, דיביין נאה, אור דסה, עידן שמש (יוג'ין אנסה), קייס גאנם (יואב תומר).

עוד באותו נושא: קייס גאנם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי