רוני אוואט: "יש לנו קבוצה טובה שנמצאת בתהליכים של חיבור"

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד מתכונן למשחק נגד נס ציונה, שיכול להעלות את הקבוצה למאבקי הפלייאוף העליון: "נותנים להם כבוד, הם קבוצה לגיטימית בליגה. רוצים למנף את הניצחון על נתניה". בריהון שבר את ידו ולא יהיה כשיר

(גודל טקסט)

שבוע לאחר הניצחון 2:4 על מכבי נתניה בחוץ, תחזור מחר (ראשון) מ.ס. אשדוד לאצטדיון הי"א למשחק נגד סקציה נס ציונה. במועדון מכוונים לעבור את הקו המפריד בין הפלייאוף התחתון לעליון ולהיות חברה של קבע בין הקבוצות שבמקום השישי קדימה. הניצחון על נתניה החזיר את הרוגע לאימונים, ואיפשר למאמן רוני אוואט לקיים שיחות מקצועיות עם חלק מהשחקנים אשר מאוכזבים מדקות המשחק להם הם זוכים, בהם הקפטן רועי גורדנה והבלם דודי תירם.

אוואט אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק מאוד קשה נגד יריבה טובה, אנחנו לא חושבים שיהיה קל בגלל המיקום של נס ציונה. נותנים להם כאן את כל הכבוד, כי הם קבוצה לגיטימית בליגת העל למרות שיש להם פחות נקודות. יש לאשדוד קבוצה טובה הנמצאת בתהליכים של חיבור, וצריך לתת על כך את הדעת. אנחנו רוצים למנף את הניצחון על מכבי נתניה. יש שחקנים טובים שלא שיחקו לאחרונה, ואני אשמח להשתמש בכל הכלים בהמשך ולהגיע בגישה הנכונה כדי לדעת לאן המשחק הזה יוביל אותנו".

הבלם ניר ברדע הוסיף: "עשינו את ההכנות הרגילות כמו לכל משחק. ההתקדמות שלנו היא קבוצתית, ונעשה הכול כדי לנצח את נס ציונה בבית".

ברדע.
ברדע. "ההתקדמות שלנו היא קבוצתית" (דני מרון)

החלוץ יעקוב בריהון שבר באימון יום רביעי את אצבע ידו ולא יעמוד לרשות הצוות המקצועי. החלוץ שגיב יחזקאל ערך שני אימונים לא מלאים, אבל יהיה כשיר למשחק. מסתמן כי רועי גורדנה ישוב להרכב הפותח ככל הנראה על חשבונו של פיראס אבו עקל. בחוד ההתקפה ימשיך יאקוב סילבסטר שכבש במחזור שעבר את שער הבכורה שלו.

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימוטי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרדו אווסו, רועי גורדנה (סמואל אלאבי), שלומי אזולאי, דין דוד, שגיב יחזקאל, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי