מאבטחים יגיעו לאימון הפועל ת"א, ההנהלה: "נשלול מנויים"

אוהדי הפועל תל אביב, בלומפילד
אוהדי הפועל תל אביב, בלומפילד | עדי אבישי

בעקבות התפרעות האוהדים באימון ביום שישי, במועדון מתכוונים לנקוט באמצעים על מנת לאפשר לאביטן ושחקניו להתאמן בראש שקט. קולות בקבוצה הציעו לסגור את מתחם חודורוב לקהל. דגני קיים אימון מלא ואמור לשוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תקיים היום (שבת) אחר הצהרים אימון במתחם חודורוב, לקראת המשחק ביום שני באצטדיון בלומפילד נגד מכבי חיפה. האימון מגיע לאחר אירועי האימון אתמול בבוקר, אליו הגיעו כ-100 אוהדים שחלקם טיפסו על הגדרות והאחרים מול המתחם ולא פסקו בקריאות נגד המאמן ניסו אביטן והשחקנים.

בהפועל ת"א מתכוונים להזמין הערב מאבטחים למתחם, ורואים באופן חמור את האירועים שמעבר למחאה כשמספר אוהדים ניסו לפרוץ לתוך חדר ההלבשה וחלקם שרטו, נתנו מכות בידיהם על הרכב של המאמן ניסו אביטן וירקו עליו כמו לעבר שחקנים בכירים בקבוצה.

בשיחות עם מקורביהם ובתוך הקבוצה טוענים השחקנים כי האירועים, שהופכים לאלימים יותר ויותר, מורידים להם את הביטחון ומפריעים להתרכז ולהתאמן לקראת המשחק. השחקנים הבהירו כי חובה למנוע מגע קרוב בין אוהדים לשחקנים לפני שזה יוביל למהלכים שיצאו משליטה. במועדון טוענים כי מתחם האימונים צריך להיות סגור בפני האוהדים לחלוטין, כמו המתחם בו מתאמנות מכבי חיפה בכפר גלים ומכבי תל אביב בקריית שלום.

אביטן. האוהדים עשו יותר מאשר לקרוא להתפטרותו (מאור אלקסלסי)
אביטן. האוהדים עשו יותר מאשר לקרוא להתפטרותו (מאור אלקסלסי)

מועדון הכדורגל הפועל תל אביב פרסם הודעה שבה נאמר: "אנו מגנים בכל תוקף את התנהגות חלק מאוהדי הקבוצה, אשר חצו קווים אדומים באימון, כאשר הביעו את מחאתם בצורה אלימה המנוגדת לחוק. מחאה היא לגיטימית, כל עוד אינה חוצה קווים אדומים ועוברת את הגבול. חלק מאוהדי הקבוצה שהגיעו למתחם, גרמו לנזק רב המוערך באלפי שקלים, תקפו בסיום האימון את המאמן ניסו אביטן ושחקני הקבוצה ולא רחוק היום שידווח על פצועים ואף גרוע מכך".

עוד נאמר בהודעה: "לא נסבול גילויי אלימות כנגד אנשי המועדון ולא פגיעה ברכושם, או במתחם האימונים. אנו עמלים לאתר את אותם אנשים שנהגו באלימות וכשפורעי החוק יאותרו, המנוי שלהם יישלל, שמותיהם יועברו למשטרה ויוגשו נגדם תביעות. אנו מתריעים בפניכם, כי כל אוהד שיביע את מחאתו בצורה אלימה, פגיעה ברכוש וכו', לא נהסס להגיש נגדו תביעה אזרחית וכספית – ולערב בכך את משטרת ישראל".

בנושא המקצועי יעדרו מהמשחק ביום שני ניר לקס המורחק והפצועים עמנואל בואטנג, דמבה קמארה וסטפן ספירובסקי. הבלם אוראל דגני קיים אתמול אימון מלא, ואם לא יתלונן על כאבים במפשעה הוא ישוב להרכב הפותח ביום שני לצדו של רז שלמה. איעד אבו עביד אמור לעבור לעמדת המגן הימני במקומו של עידן כהן.

על פי התרגולים אתמול אמור הקפטן מאור בוזגלו להמשיך בהרכב הראשון, בתקווה שהמשחק נגד מכבי חיפה יהיה זה שיחזיר אותו לכושר על מנת שינהיג את הקבוצה. מעל 5,000 אוהדי מכבי חיפה כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון בלומפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי