אוהדי מכבי חיפה בודקים רכישת כרטיסים ביציעי הפועל ת"א

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

מעל 6,000 אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק בבלומפילד ביום שני, ואוהדים רבים עוד מקווים לתפוס את מקומם במשחק. בלבול טרם קיבל החלטה לגבי המערך, עוואד עשוי לפתוח בחוד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה קיבלו אתמול (שישי) יום מנוחה, והיום יחזרו לאימונים ויגבירו את הקצב לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד ביום שני. למרות פתיחת עונה רעה של האדומים והתקופה הלא טובה, הירוקים מבינים כי ביום נתון עשויה הפועל להציג יכולת טובה ולהקשות עליהם.

המאמן מרקו בלבול תרגל ביום חמישי מספר מערכים, והיום הוא צפוי לקבל החלטה באיזה מערך יפתח במשחק ביום שני. למרות שתרגל את שיטת שלושת הבלמים, נראה כי המאמן בכל מקרה ימשיך בשיטה של ארבעה שחקני הגנה והוא מתלבט בין איעד חבשי לעופרי ארד. גם בקישור נראה שיש התלבטות אם לפתוח בקישור מעובה, ובמקרה כזה לא מן הנמנע שרז מאיר, שנכנס כמחליף נגד כפר סבא, יפתח. גם האופציה שמוחמד עוואד יפתח בחלק ההתקפי קיימת.

דבר אחד בטוח: הירוקים שוב יזכו לעידוד גדול מהיציעים. יותר מ-6,000 אוהדים כבר רכשו כרטיסים לבלומפילד, וההערכה היא כי גם 1,500 הכרטיסים הנוספים שהוקצו לקהל הירוק יימכרו ביממה הקרובה. בקרב אוהדי מכבי חיפה נשמעו לאחרונה תלונות על כך שהאדומים דרשו לאחרונה מחירי כרטיסים גבוהים בחלק מהיציעים, ולכן אותם אוהדים בוחנים אופציה לרכוש כרטיסים ביציעי הפועל תל אביב במחירים נמוכים יותר. "אין ספק שהקבוצה תקבל מאיתנו עידוד משמעותי, והעיקר שייעשו את העבודה על הדשא", אמר אחד האוהדים.

אצטדיון בלומפילד. הביקור הראשון של הירוקים במתקן המחודש (אודי ציטיאט)
אצטדיון בלומפילד. הביקור הראשון של הירוקים במתקן המחודש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי