אבוקסיס: "מטריד אותי שלא הגענו למצבים". גוטמן: "השגנו תוצאה טובה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

לאחר ה-0:0 המשמים בנתניה, מאמן בני יהודה דיבר על התקופה המאכזבת: "יש שחקנים שאיבדו את הביטחון, מה שנשאר זה רק לחבק את השחקנים". מאמן חדרה הוסיף: "ממש לא מאוכזב, אם היינו כובשים כולם היו מדברים אחרת"

(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה להיראות רע, הקבוצה של יוסי אבוקסיס הציגה עוד משחק חלש וסיימה ב-0:0 מאכזב נגד הפועל חדרה ולמעשה רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. אמנם היה עניין רב על הקווים בשל המפגש הפיקנטי בין יוסי אבוקסיס לאורי גוטמן, אשר היה עוזרו בשנים האחרונות. אבל כאמור על הדשא שתי הקבוצות כמעט ולא הגיעו למצבים ואחד המשחקים החלשים העונה בליגת העל הסתיימו ללא שערים.

יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "זה בטוח מאכזב ששתי קבוצות ב-90 דקות מגיעות למצב אחד, אבל אני יכול לדבר על עצמינו שאנחנו בתקופה לא טובה מבחינה התקפית. כרגע אנחנו לא מוצאים את הנוסחה, אין מה לעשות זה הכדורגל וצריך לדעת לצאת מזה. בכלל העונה לא כבשנו מספיק שערים, לא הגענו למצבים שזה יותר מטריד אותי. יש שחקנים שאיבדו את הביטחון בחלק ההתקפי, מה שנשאר זה לחבק אותם בימים פחות טובים ומה שנותר הוא להשתפר".

אורי גוטמן הוסיף: "ממש לא מאוכזב, אני חושב ששיחקנו נגד יריבה טובה ומאומנת שנתנה פה פייט חזק מולנו, הם היו יכולים לנצח עם משקוף בסיום, אבל אני חושב שהתוצאה משקפת אחרי הכל. לפעמים כמות המצבים לא תמיד מייצגת את הדברים שהיו במגרש, אבל בגדול אני מאוד מרוצה ממשחק ההגנה, אחרי שבוע זה היה נראה כמו חדרה שאני לא רוצה לראות. בסך הכל התיקו נגד בני יהודה זה תוצאה טובה. החילופים? כל אחד עושה את החילופים שלו. מאוד מרוצה מהחלק ההגנתי, אם הייתי הולך עם 0:1 קטן כולם היו מדברים אחרת".

אורי גוטמן לא מאוכזב מהנקודה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי