דראפיץ': "אני וברדה החלטנו שהוא יפסיק לעמוד על הקווים"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן מכבי נתניה הכריז על הצעד הראשון בניסיון להוציא את קבוצתו מהבוץ אליו נקלעה עם ההפסד החמישי ברציפות: "צריכים להתייחס לכל משחק בנפרד, להיות אגרסיביים". ברק בכר: "התוצאה היתה יכולה להיות גבוהה יותר"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה נמצאת במשבר, אולי התקופה הרעה ביותר שלה מאז עונת הירידה ב-2015/16, והערב (ראשון) ספגה את הפסדה החמישי ברציפות – 2:0 להפועל באר שבע. אז נכון, טרנר זה לא מקום לצאת ממנו ממשברים, אבל המקום ה-13 בהחלט לא מחמיא לסלובודאן דראפיץ'.

מאמן נתניה אמר לאחר המשחק: "לא האמנו שנהיה מתחת לקו האדום בשלב הזה של המשחק, אבל זאת המציאות ונצטרך להתמודד איתה. נצטרך להתמודד עם הדברים כמו שהם. נקווה שיהיה לנו סגל מלא ונחזור למסלול. המשחק הבא חשוב מאוד עבורנו לפני הפגרה".

היכולת של הקבוצה: "אנחנו צריכים להיות יותר טובים, בטח נגד באר שבע. אנחנו צריכים למצוא את הפתרונות, אני מאמין שנמצא אותם".

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים.
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. "לא האמנו שנהיה מתחת לקו האדום" (דני מרון)

חושש למעמדו: "אנחנו צריכים להתכונן למשחק הבא ולהיות יותר טובים ואגרסיביים. אנחנו צריכים להתייחס לכל משחק בנפרד, במשחקים האחרונים הפסדנו ואנחנו נראים לא טוב, אנחנו צריכים לחזור לשחק את הכדורגל שלנו".

סיום הרוטציה עם שי ברדה: "אין שום סיבה מיוחדת. זאת החלטה שלי ושל ושי, החלטנו להפסיק לעשות את זה".

ההשפעה של עזיבת עלי מוחמד: "לא חושב שזה משפיע, הגיעו שחקנים חדשים ואנחנו עדיין מנסים למצוא את השיטה. הוא היה שחקן טוב אבל יש לנו שחקנים טובים שפשוט עדיין לא מצאו את הנוסחה. אנחנו צריכים להמשיך לחפש ולראות איך אנחנו יכולים להיות יותר טובים".

דראפיץ' וברדה.
דראפיץ' וברדה. "אין סיבה מיוחדת" (דני מרון)

בצד השני אפשר היה להבין את השמחה, במיוחד אחרי ההפסד למכבי ת"א בשבוע שעבר. מאמן באר שבע ברק בכר אמר: "התאוששנו מההפסד כבר יום אחריו, זה חלק מהמשחק. הפסדנו בעשרה שחקנים לקבוצה טובה, המטרה הייתה לחזור לטרנר ולהשיג ניצחון טוב היום, וזה מה שעשינו, השגנו ניצחון מרשים".

מאוכזב מהתוצאה: "ברור שהתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה, אבל אני עדיין מרוצה. יש דברים לשפר, היינו צריכים להיות יותר חדים, אבל בסך הכל השחקנים שיחקו טוב הערב".

חזרתו להרכב של חנן ממן: "בסופו של דבר מי שישקיע באימונים יקבל דקות, חנן התאמן טוב בשבועות האחרונים ואם הוא ימשיך ככה הוא ישחק יותר".

בכר.
בכר. "נייג'ל שחקן טוב שעוד ייתן הרבה" (דני מרון)

הספסול של נייג'ל האסלביינק: "זאת החלטה מקצועית. לפעמים עושים שינויים, נייג'ל הוא שחקן טוב שנתן הרבה ועוד ייתן הרבה".

המשחק הבא נגד סקציה נס ציונה: "צריך לכבד אותם, גם קבוצות צמרת בקושי ניצחו אותם. אנחנו צריכים לשחק טוב כמו ששיחקנו היום, לשלוט 90 דקות במשחק, ככה צריכה להיראות הפועל באר שבע".

אחד המצטיינים במשחק היה חנן ממן, שבישל את השער הראשון בבכורה שלו בהרכב העונה בליגה. "חיכיתי לזה הרבה זמן", אמר ממן הנרגש בסיום, "זה לא סוד שרציתי לחזור להרכב ואני שמח ששיחקתי טוב".

ממן.
ממן. "אני עובר תקופות לא קלות, אבל נותן את כל כולי" (דני מרון)

"אני תמיד פה בשביל באר שבע, כל עוד אני פה. אני אוהב את המועדון ואת הקהל, אני אתן את כל כולי כשרק יתאפשר לי. תמיד אני רוצה לשחק, נכון שאני עובר תקופות לא קלות, אבל אני שחקן מקצוען ואני תמיד נותן את כל כולי ושמח שהצגתי יכולת טובה היום".

הדעיכה מלהיות שחקן העונה: "אין לי שום דעיכה, כשאני משחק אני תמיד מציג יכולת גבוהה, ככה שאני לא רואה את זה ככה. שוב אמרתי, אני תמיד פה, תמיד מציג יכולת גבוהה, ואני אוהב להחזיר כשנותנים לי את הגב. ככה יהיה".

מקווה לשחק נגד נס ציונה: "כמובן, אבל אקבל כל החלטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי