בנס ציונה מבהירים: "לא נבהלים מהמצב, נברח מהקו האדום"

מוסה מאזו
מוסה מאזו | לירון מולדובן

שחקניו של עמיר תורג'מן נחלצו מפיגור שבוע שני ברציפות והמאמן מרוצה: "זה מראה על נחישות, אופי ואמונה. אנחנו רוצים לנצח יותר מכולם ואנחנו לא לחוצים". שביעות רצון משיתוף הפעולה בין שטיין למאזו

(גודל טקסט)

 הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה היא סקציה נס ציונה, העולה החדשה שהייתה כל כך קרובה לעשות זאת אתמול (ראשון), אבל החמיצה פנדל ב-0:0, כשכבר עלתה ליתרון היא איבדה אותו ולמזלה הצליחה להשוות לקראת הסיום ולסחוט 2:2 ממ.ס אשדוד באצטדיון הי"א.

נס ציונה אמנם חזרה עם נקודה מעיר הנמל, אבל היא עדיין במקום האחרון עם 4 נקודות בלבד. עם זאת, במועדון מנסים לשמור על אופטימיות: "יש בליגה חמש או שש קבוצות נוספות שאנחנו לא נופלים מהן. הפער הקיים עומד על נקודות בודדות ואנחנו לא נבהלים מהמצב, עוד ננצח ונברח מהקו האדום".

למחמאות רבות זכה חלוץ הרכש מניג'ר מוסא מאזו, שכבש אתמול שני שערים והוכיח כי מדובר בשחקן רכש איכותי מאוד. בקבוצה משבחים את שיתוף הפעולה של מאזו עם רז שטיין ומצפים להמשך הכיבושים גם נגד הפועל באר שבע. 


השת"פ יוביל לשערים גם נגד הפועל ב"ש? (לירון מולדובן)

המאמן עמיר תורג'מן שמר על ההרכב שסיים ב-2:2 גם בשבוע שעבר נגד הפועל חדרה ואתמול אמר אחרי המשחק: "לא עשיתי שינויים כי ההרכב היה מצוין. אנחנו בתוך תהליך בו נס ציונה חוזרת בשני משחקים מפיגור, וזה מראה על נחישות, אופי ואמונה. אנחנו רוצים לנצח יותר מכולם ואם קיימת אכזבה אחרי תיקו במגרש של אשדוד, בו קשה מאוד לנצח, אחרי שהחמצנו פנדל, אז אנחנו לא לחוצים".

החלוץ רז שטיין הוסיף: "אני לא יכול להתנחם בתוצאת התיקו כי חובה להתחיל לנצח והגיע לנו יותר, היינו עדיפים. אנחנו נרים את הראש ונמשיך הלאה. עשינו נקודה באחד המגרשים הכי קשים בארץ ואני מקווה לתוצאה טובה במשחק הבית הקרוב נגד הפועל באר שבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי