מודעת למצב: כך מכבי נתניה תנסה למלא את האצטדיון מול רעננה

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | דני מרון

בקבוצה מבינים את חשיבות המשחק ("מלחמת עולם עבורנו") והחליטו על מחיר אחד של 40 ש"ח לכלל האוהדים. מתחם האימונים יעבור שזרוע ובקבוצה יתאמנו בבת חפר ובווינגייט. מחנה האימונים צפוי להתקיים ב-21.11

(גודל טקסט)

לאחר חמישה הפסדים רצופים ובעיצומו של אחד המשברים הגדולים שידע המועדונים בשנים האחרונות, מכבי נתניה תקווה לצאת לדרך חדשה כשתארח את הפועל רעננה לקרב תחתית חשוב (שבת ב-18:30), כאשר בקבוצה מכירים בחשיבות המשחק והחליטו לצאת במבצע מיוחד עבור האוהדים.

בנתניה החליטו על מחיר אחיד של 40 שקלים לכלל האוהדים (למעט יציעי הפרימיום), כשהמטרה במועדון היא למלא ככל הניתן את האצטדיון ולהעניק רוח גבית לשחקנים. "זו מלחמת עולם עבורנו, זה המשחק שיכול להוציא אותנו מהמשבר", סיפרו שחקנים בקבוצה.

בנושא אחר, מתחם האימונים של הקבוצה יעבור שזרוע והחל ממחר ולמשך כמה ימים יעברו השחקנים להתאמן במגרש בבת חפר, כשבשבוע הבא ינדדו להתאמן בויינגייט ורק בסוף החודש יחזרו השחקנים למתחם האימונים בעיר.


יעניקו לשחקנים רוחב גבית נגד רעננה. אוהדי מכבי נתניה (דני מרון)

עד אז, בנתניה יקיימו מחנה אימונים לגיבוש חברתי ומקצועי, אשר צפוי להתקיים לקראת סוף החודש, בין התאריכים ה-21-23.11, כאשר בקבוצה עדיין בוחנים מספר מקומות אשר מועמדים לארח את הקבוצה.

בינתיים, ובמסגרת הפעילויות החברתיות של המועדון, שחקני הקבוצה גבי קניקובסקי וסתיו פיניש, ביקרו הבוקר בבית ספר בעיר ושוחחו עם התלמידים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי