בכור: "אוהדים לא יכולים לנהל קבוצה, אשמח שטביב יחזור"

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

אחד מבעלי הפועל תל אביב בעבר התייחס למצב הכלכלי של המועדון: "אף אחד לא יכול להרשות לעצמו להפסיד ולהפסיד". על האחים ניסנוב: "אנשים רציניים, מגיע להם כל הכבוד". על אביטן: "לא התאים מלכתחילה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
צבאן בכור, מבעלי הפועל תל אביב בעבר, דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לפיטוריו של ניסו אביטן והניהול של האחים ניסנוב.


פיטוריו של ניסו אביטן: "יש לי ריספקט אליו, אבל הוא לא התאים להפועל תל אביב כבר מהיום הראשון. הדברים לא התחברו וראו את זה על המגרש, הקבוצה שיחקה כדורגל ללא שיטה וללא דרך. יכול להיות שהוא עוד יצליח בקבוצה אחרת, אבל בהפועל תל אביב זה לא הסתדר. כמובן שיש לו חוזה וצריך לכבד אותו, אבל בפעם הבאה צריך לחשוב מראש אם אדם מסוים מתאים או לא".


המצב הכלכלי של הפועל תל אביב: "קיימת בעיה תקציבית, זה לא דבר חדש. אני חושב שהאחים ניסנוב לא לקחו בחשבון כמו עמוק הבור. בפועל, צריך לומר להם תודה על מה שהם עשו עבור המועדון כי לא היו קופצים. יש לי הרבה כבוד להפועל תל אביב, אבל קופצים על הקבוצה לא היו והניסנובים בעצם הצילו אותה. לא בושה להגיד שכיום התקציב גדול עליהם, אבל אי אפשר לבוא בטענות. הם לא מתנגדים לעזוב, אך מישהו בא ונתן הצעה? לצערי הרב אף אחד".


מדוע כל כך קשה להפועל תל אביב למצוא משקיע: "אני לא הייתי מהמתנגדים של טביב, אבל מהתקופה שלו אין אנשים רציניים שרוצים לבוא להפועל. אומרים שיש לקהל חלק בזה אבל אני לא מאמין. אם הניסנובים יעזבו עכשיו, אני לא רואה מישהו שיגיע במקומם. הם רוצים לעזוב, אבל השאלה היא מי יגיע במקומם. אני באופן אישי דיברתי עם לא מעט אנשים והם ניסו למצוא רוכשים, לצערי זה משהו שלא קורה".


האפשרות שאלי טביב יחזור: "אני אשמח מאוד אם הוא יגיע להפועל תל אביב, אין לי שום בעיה אותו. הקהל? אף פעם אין מאה אחוז שיסכימו, אוהדים יכולים לנהל את הקבוצה? לאחים ניסנוב מגיע כל הכבוד, שיהיה לכם ברור ששום רווח כלכלי אין להם מהפועל תל אביב. אין להם מספיק כסף להמשיך להשקיע ואף אחד לא יכול להרשות לעצמו להמשיך להפסיד ולהפסיד ולהפסיד. אם יגיע מישהו רציני שיכול לקחת את הפועל, הם לא יפוצצו את העסקה ולא יכנסו עם הראש בקיר. מדובר באנשים מאוד רציניים ומציאותיים".




לא לקחו בחשבון כמה עמוק הבור? האחים ניסנוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי