רוני לוי ביקר את השחקנים: "צריכים להימנע מהתקפות המעבר בסיום"

רוני לוי
רוני לוי | עדי אבישי

מאמן בית"ר ערך אסיפה טקטית ראשונה על הניצחון והבהיר: "הייתם סבלניים, אמרתי לכם שהגול יגיע, גם אם בדקה ה-70 או ה-80. כשתוקפים עם כל הקבוצה, זה נראה קצת מלחיץ". נימני: "ורד יחזור תוך 7-10 ימים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה. אתמול (שלישי) ערך רוני לוי אסיפה ראשונה לקראת המשחק בה הביע את שביעות רצונו מהתוצאה נגד הפועל כפר סבא, אבל ביקר את השחקנים על התנהלותם בדקות הסיום. כזכור, במהלך המחצית ניסה לוי להרגיע את השחקנים והבטיח שהשער יגיע, אך הסביר להם כי חלק משלב ה"התבגרות" של קבוצה הוא להיות סבלניים ולא להיות מושפעים מהתוצאה.

"הייתי מרוצה מהתוצאה, כי הייתם סבלניים, אמרתי לכם במחצית שתשמרו על הכדור וגול יגיע, בדקה ה-60, ה-70 ואפילו ה-80", אמר להם לוי. "אני מרוצה מהסבלנות שהפגנתם, אבל מצד שני אתם צריכים לשפר את ניצול המצבים. אתם צריכים למנוע את המעברים שהיו לקראת הסוף. תקפנו עם כל הקבוצה וזה היה נראה קצת מלחיץ".

אסיפת הווידאו אותה היה אמור לערוך אתמול נדחתה ותתקיים היום. היא תיערך בשני שלבים ובה יוקרנו קטעים מהמשחק האחרון וקטעים ממשחקה של מכבי חיפה. מלבד גדי קינדה המורחק, ההרכב לא ישתנה. אתמול, כזכור, התברר שאופיר קריאף לא יהיה כשיר למשחק.


"אני מקווה שתוך 7-10 ימים עידן ורד יחזור" (אריאל שלום)

ומה עם עידן ורד? סוכנו אבי נימני אמר אתמול כי הוא סבור שהשחקן יחזור בקרוב למגרשים. "יש לו דלקת ואני מקווה שתוך 7-10 ימים הוא יחזור", אמר נימני. בינתיים, הקהל של בית"ר ירושלים ממשיך להמתין לחזרתו ומעודד את ורד במשחקים למרות שעדיין אינו בסגל. ליוואי גרסיה ערך אימון חלקי בלבד, זכר למכה שספג מול כפר סבא אך הוא כשיר למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי