חדרה תודיע לג'ונתן סיסה על מימוש האופציה בחוזהו

ג'ונתן סיסה
ג'ונתן סיסה | דני מרון

הבלם הצעיר שהגיע ממונאקו יזכה לשדרוג חוזהו בתמורה להארכת ההתקשרות: "התאקלם בצורה נהדרת". אליאל פרץ ומנשה זלקה לא יהיו כשירים למשחק נגד הפועל כפר סבא, למרות מאמצי המועדון לנסות להכשירם

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה סופרת כבר שבעה מחזורים רצופים ללא הפסד וההצלחה של אורי גוטמן, בעיקר בצד ההגנתי שמתבטאת בשלושה משחקים ללא ספיגה בארבעת המשחקים האחרונים, כולל בבלומפילד נגד מכבי ת"א, נרשמת גם לזכותו של הבלם ג'ונתן סיסה – אחד הזרים היותר מרשימים העונה ובוודאי שבחדרה עצמה.

סיסה, שהגיע מקבוצת מונאקו ב', חתם בתחילת העונה על חוזה לשלוש שנים, כאשר בסיום כל עונה יש לחדרה אופציה להשתחרר מחוזהו וכן לממש את האופציה לעונה נוספת תמורת שדרוג שכרו ב-10 אחוזים בכל עונה. לספורט1 נודע שבמועדון מתכוונים להודיע לבלם בן ה-22 על מימוש האופציה כבר בשבועות הקרובים, במטרה לתת שקט לבלם במאבקי ההישרדות עד לסיום העונה. "מדובר בשחקן שהתאקלם בצורה נהדרת הן מקצועית והן חברתית", אמרו במועדון.

במקביל, הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ביום ראשון, אליו תגיע בהרכב חסר. לאחרונה ניסו במועדון לנסות להכשיר את אליאל פרץ ומנשה זלקה, אבל זה לא צלח ומעבר לכך חדרה גם תחסר את לוסיו שירצה עונש עקב צבירת חמישה צהובים. גוטמן טרם קיבל החלטה אם להמשיך במערך של שלושה בלמים או שדיא לאביבידי שפתח כמגן ימני יעלה בחוליית הקישור.


סיסה. האופציה תמומש בקרוב (אריאל שלום)

בנושא אחר, שחקן נוסף בשם מוחמד אבו פאני הושאל השבוע לחדרה ממכבי חיפה – ומדובר באחיינו של שחקן הבוגרים, שחתם בקבוצת הנוער של חדרה שמדורגת במקום האחרון בליגת העל לנוער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי