שהר על אי זימונו לנבחרת: "מאכזב, אך זו החלטת המאמן"

בן שהר
בן שהר | דני מרון

מלך שערי הליגה התייחס להתעלמות מצד הרצוג: "הייתי רוצה להיות שם, אמשיך לעשות הכל בשביל זה". בכר לקראת נס ציונה: "צריך לעשות את העבודה כבר מהתחלה, לא להתחיל בגישושים". האסלביינק זומן לנבחרת סורינאם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעלה היום (חמישי) הילוך בהכנותיה לקראת משחק החוץ ביום שבת נגד סקציה נס ציונה (17:10, שידור ישיר בספורט4). לקבוצה מבירת הנגב חשוב לגבור על נועלת הטבלה ולצאת לפגרת הנבחרות עם ניצחון ליגה שני ברציפות, כדי שלא לאפשר למכבי תל אביב להגדיל את פער שלוש הנקודות ביניהן בפסגה.

לקראת המשחק נגד העולה החדשה, המאמן ברק בכר התייצב למסיבת עיתונאים ודיבר על המסקנות ממשחק האימון בו קבוצתו הפסידה 3:0 לזו של עמיר תורג'מן: "אני חושב שזו קבוצה טובה, שלמרות שהיא בתחתית. זו נורת אזהרה מבחינתנו למרות שזה משחק אימון וההרכבים היו חסרים, צריך ללמוד מהמשחק הזה ולהבין שמדובר בקבוצה טובה. הם עשו 2:2 באשדוד בדיוק כמונו, צריך להיות מוכנים".

איך מונעים שאננות בדקות הפתיחה: "אין ספק שההכנה משמעותית גם מנטלית, בגלל שחזרנו לנצח אנחנו צריכים להמשיך את התנופה והיכולת הטובה מהמשחק האחרון. כל משחק לגופו, אבל החוכמה היא לבוא ולא להתחיל בגישושים, אלא חזק כמו במשחק האחרון".


בכר. לא מזלזל ביריבה (דני מרון)

האם יעלה בהרכב התקפי: "אני לא יודע, נחכה לשבת. כל משחק לגופו ומה שמתאים לאחד, לא בטוח שיתאים לאחר. אין ספק שמי ששיחק עשה עבודה טובה, יש לנו עוד שני אימונים לראות מי נראה טוב".

האם ביטון יפתח כדי להעניק מנוחה לטאהא, שישחק בנבחרת: "הנבחרת לא מהווה שיקול מבחינתנו, רק הפועל באר שבע. אנחנו נעשה מה שטוב לנו. כל שחקן יכול לשחק בקבוצה ובנבחרת, בשביל זה הם מקצוענים שמתאמנים חזק ושומרים על עצמם".

מצבת הפצועים, בדגש על מאור מליקסון: "בעיקרון אמור להיות סגל מלא, גם קבהא חזר לאימונים ושון גולדברג מתאמן כרגיל. לגבי מאור אנחנו עוד לא יודעים מתי יחזור, הוא מתאמן חלקית כרגע עם הקבוצה. אחרי הפגרה נהיה חכמים יותר לגביו".

איך מסתדרים עם ההפוגות התכופות בלוח הזמנים: "זה נכון לכל הקבוצות, לא רק אנחנו יוצאים לפגרה. לא צריך לעשות מזה עניין, כן צריך לחשוב על זה שרוצים לצאת לפגרה עם ניצחון ובמומנטום טוב".


"אמשיך לעשות הכל כדי לחזור לנבחרת". שהר (דני מרון)

גם בן שהר התייצב מול המיקרופונים לקראת המשחק הקרוב והזהיר מפני שאננות: "חייבים לבוא בגישה טובה וסופר רצינית למשחק הזה, ידוע שהיו משחקים שבאנו בטוחים מדי וראינו מה קרה. הם קבוצה טובה, ראינו את זה במשחק האחרון נגד אשדוד ובאימון נגדם. צריך לבוא לעשות את העבודה מהתחלה".

בתור מלך שערי הליגה, החלוץ התייחס לכושרו הנוכחי: "אני מרגיש טוב, כמובן שאני רוצה עדיין להשתפר בעוד פרמטרים, אבל אמרתי גם במסיבת העיתונאים הקודמת שהשערים יבואו ואני צריך להוכיח את עצמי כל פעם מחדש כדי שזה ימשיך. מקווה שהמומנטום החיובי יימשך, גם ברמה הקבוצתית".

למה לא זומן לנבחרת: "זה שיקול של מאמן, אני לא נכנס לזה. כמובן שהייתי רוצה להיות בנבחרת, הייתי הרבה שנים וזה מאכזב, אבל יש חלוצים טובים וזה מה שהמאמן החליט. אני אמשיך לעשות הכל כדי לחזור".


ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. חנן ממן (דני מרון)

מבחינה מקצועית, בכר אמנם לא תרגל הרכב במהלך האימונים השבוע, אך מסתמן כי הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור צפוי לשוב ולפתוח לאחר שריצה את עונש ההרחקה שספג בעקבות הכרטיס האדום במשחק נגד מכבי תל אביב. לא ברור אם זה יהיה על חשבונו של עמית ביטון הצעיר, או במקום לואי טאהא. נייג'ל האסלביינק, שלא שותף במשחק מול מכבי נתניה, עשוי לשוב להרכב על חשבונו של ניב זריהן. חנן ממן, שהצטיין בניצחון על הקבוצה מהשרון, אמור להמשיך ולקבל קרדיט וייתכן כי מרואן קבהא, שהתאושש מהפציעה בברכו וחזר השבוע לאימונים מלאים, ישוב לסגל הקבוצה במשחק הקרוב.

המשחק בשבת צפוי להיות מרגש במיוחד עבור קשר באר שבע נאור סבג, שיפגוש את הקבוצה עמה עלה בעונה החולפת לליגת העל. בב"ש גם סיפרו הבוקר כי נייג'ל האסלביינק, שקיבל לאחרונה דרכון סורינאמי, זומן לנבחרת סורינאם לקראת צמד משחקיה הקרובים. הוא ייצא ב-11/11 ויחזור לארץ ב- 24/11, זמן בו ליגת העל נמצאת בפגרה כידוע.


משחק מרגש נגד האקסית. נאור סבג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי