גרינפלד: "ההכנה לליגת האלופות שונה, חשוב שנהיה שם"

אוראל גרינפלד
אוראל גרינפלד | אריאל שלום

השופט הבכיר בכדורגל הישראלי בראיון לתכנית הספורט של 103FM: "צריך להמשיך לעבוד קשה כדי להיות חלק מכל הדבר הזה". צ'מפיונס: "לפני משחק, אני והצוות צופים בשלושה משחקים לפחות". VAR: "עדיין חדש עבורנו"

(גודל טקסט)

לאחר ששפט בליגת האלופות ביום שלישי האחרון, השופט הבכיר אוראל גרינפלד התראיין היום (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM ושיתף כיצד מבצעים הכנות למשחק במפעל היוקרתי, כמו גם את דעתו על שופטי הווידאו שנכנסו השנה לכדורגל הישראלי.

ליגת האלופות: "אני בהחלט שמח שאנחנו שם. כל השופטים במפעל הזה מגיעים מהליגות הבכירות באירופה, ולכן צריך להמשיך לעבוד קשה כדי להיות חלק מכל הדבר הזה. המשחק האחרון במוסקבה היה חוויה שונה עבורי, שיחקו באצטדיון מקורה כשבחוץ היה שלוש מעלות מתחת לאפס".

הכנה: "אני תמיד מסתכל רק על המשחק הקרוב שלי. אני תמיד מנסה לשפוט בצורה זהה, לא משנה באיזה מסגרת. לליגת האלופות ההכנה מעט שונה. בדרך כלל אני והצוות שלי צופים לפחות בשלושה משחקים של הקבוצות שאנחנו אמורים לשפוט".


"ההכנה לליגת האלופות מעט שונה" (AFPGettyImages)

שופטי הווידאו: "אני חייב להיות ברור בעניין מסוים, כששופט וידאו קורא לשופט המשחק לצפות במהלך, באותו רגע הוא נהיה שופט הווידאו בעצמו, ולכן יכול להחליט את מה שהוא חושב לנכון. מערכת ה-VAR הגיעה כדי להחליף את שופטי הרחבה".

"כל השופטים עדיין חדשים בכל נושא השימוש בווידאו, וזה ברור שכרגע לא הכל מושלם. אני ושאר השופטים בישראל צופים בהרבה אירועים בהם נעשה שימוש ב-VAR מאירופה ומכל העולם, כדי ללמוד כמה שיותר לעתיד".


"אנחנו עוד חדשים עם השימוש ב-VAR" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי