דראפיץ': "תאמינו שניצחון ישנה הכל". כהן, קהת ובצ'יראי ב-11

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | מאור אלקסלסי

מכבי נתניה סיימה את הכנותיה למשחק הקריטי נגד הפועל רעננה, המאמן אמר לשחקנים באסיפה המסכמת: "אתם צריכים להאמין ונוכל לעוף למעלה". שני הקשרים ישובו מהרחקה היישר להרכב, המונטנגרי יחליף את מלמד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר חמישה הפסדים רצופים, מכבי נתניה תארח מחר את הפועל רעננה (שבת, 18:30) לאחד המשחקים החשובים של הקבוצה בשנים האחרונות, בתקווה לצאת לפגרה עם שלוש נקודות ולחזק את ביטחון השחקנים גם לפני מחנה האימונים הקצר שייערך בעוד כשבועיים.

בהמשך לאימון אתמול, צוות המאמנים צפוי לבצע לא מעט שינויים בהרכב, כאשר בחוליית ההגנה כארם ג'אבר, שחקן קבוצת הנוער, יוצב בעמדת המגן הימני, כך שלא יסכנו את מוחמד זבידאת שחזר לכשירות. גם דולב אזולאי יפתח בהגנה במקומו של רומן גולובארט, שלא תורגל וגם התלונן על כאבים קלים ברגלו.

בחוליית הקישור, צמד המורחקים אלמוג כהן ורועי קהת יחזרו ישירות להרכב, כשגם יחמיר הוקה ישוב לעמדתו הטבעית כשחקן כנף. פאטוס בצ'יראי, שלא פתח במשחק שעבר מול הפועל ב"ש לאחר ששהה במונטנגרו לרגל לידת בנו, ישוב להרכב ולספסל ישובו גיא מלמד וניקו אולסק.


היקה ישוב לכנף, בצ'יראי יוצב במרכז ההתקפה (דני מרון)

למעשה נתניה תשוב מחר למערך 4-2-1-3, או מעין 4-5-1 כפי שהגדירו זאת שחקנים, כאשר בקבוצה מאמינים כי המשחק מחר יכול להיות נקודת מפנה בעונה: "זה משחק שצריך לקחת בשיניים, אנחנו חייבים לשנות מומנטום" אמרו בנתניה. במועדון קיוו לקהל רב שיגיע ולשם כך גם הוזילו משמעותית את מחירי הכרטיסים, 40 שקלים ליציע המזרחי למעט מרכז היציע התחתון, אולם נראה שההטבלה לא הוכיחה את עצמה מפני ש-200 כרטיסים לערך נמכרו מעבר למנויים הקיימים.

"אנחנו רוצים לצאת לפגרה בטעם טוב", אמרו צוות המאמנים לשחקנים באסיפה המסכמת להתמודדות. "אתם צריכים להאמין שניצחון פה יכול להפוך הכל ולשנות את התמונה ואז אנחנו נוכל לעוף למעלה בטבלה".

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הויבך, בן תורג'מן, אלמוג כהן, סתיו פיניש, רועי קהת, גבי קניקובסקי, יחמיר היקה, פאטוס בצ'יראי.


אוהדי נתניה. ההוזלה לא השפיעה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי