לראשונה מזה חודשיים: שגיא דרור יפתח בהרכב של חדרה

אורי גוטמן
אורי גוטמן | מאור אלקסלסי

שחקן ההתקפה ישוב ל-11 של גוטמן נגד כפ"ס בשל הרחקתו של לוסיו, המאמן מתכוון לשוב לשיטה של ארבעה שחקני הגנה. במועדון אמרו לקראת המשחק: "אם ננצח, נעשה צעד משמעותי במאבק ההישארות בליגה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לא מעט ביקורת הופנתה נגד הפועל חדרה לאחר היכולת של הקבוצה בשבוע שעבר בתיקו 0:0 נגד בני יהודה, אבל הקבוצה של גוטמן סיימה את המחזור במקום השישי כאשר היא סופרת שבעה משחקים רצופים ללא הפסד. כעת היא רוצה להמשיך את הרצף החיובי גם במשחק החוץ מחר (ראשון, 20:00) גם נגד הפועל כפר סבא.

במהלך השבוע דיבר גוטמן על הרצון לראות לכידות בחלק ההגנתי יחד עם שיפור משמעותי בחלק ההתקפי. מנשה זלקה ואליאל פרץ הפצועים יחמיצו את המשחק מחר, כאשר גם לוסיו ייעדר בשל צבירת חמישה צהובים.

בניגוד למשחק האחרון, גוטמן צפוי לחזור למערך של ארבעה שחקנים הגנה, כאשר דיאא לבאבידי ששיחק מול בני יהודה כמגן ימני, יוסט לחוליית הקישור. שגיא דרור צפוי לפתוח בחלק הקדמי לראשונה מזה חודשיים לצידו של רועי זיקרי.


לוסיו ואליאל פרץ לא יעמדו לרשותו של אורי גוטמן נגד הפועל כפר סבא (אריאל שלום)

גורם בחדרה אמר לקראת המשחק: "אנחנו נמצאים בכושר טוב אבל עם סגל מאוד חסר. בכל מקרה אם ננצח את כפר סבא אז נעשה צעד משמעותי במאבק ההישארות בליגה. גם תיקו יתקבל על הדעת".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, ג'ונתן סיסה, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, דיאא לבאבידי, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, דידיה קוגבנייה, רועי זיקרי ושגיא דרור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי