אולהה: "מקווה לקבל זימון לנבחרת ניגריה דרך הפועל ת"א"

מייקל אולהה
מייקל אולהה | טוויטר

החלוץ שחתם הקיץ אך טרם נחת בישראל, דיבר במולדתו על תחנתו החדשה: "היו הצעות מפתות ממועדונים אחרים בווייטנאם, אבל הכל לא קשור לכסף. מקווה להתאקלם במהירות למזג האוויר ולכבוש הרבה שערים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

החלוץ הניגרי מייקל אולהה חתם בהפועל תל אביב כבר הקיץ, אך לא נחת בישראל בשל העובדה שהיה תחת חוזה בקבוצתו סונג לאם הווייטנאמית ואת המעבר הרשמי למתחם חודורוב, יעשה בשבועות הקרובים. בינתיים החלוץ שוהה בחופשה במולדתו, שם התראיין לגבי העונה שחלפה, תחנתו החדשה והשאיפות לעתיד.

אולהה פתח את דבריו ואמר: "היו הצעות מפתות ממועדונים אחרים בווייטנאם, אבל הכל לא קשור לכסף. אני מאמין שההצטרפות להפועל תל אביב היא המהלך הנכון ביותר שלי לקריירה. זמני בווייטנאם שיפרתי את המשחק שלי, אבל הגיע הזמן להמשיך הלאה, בהפועל תל אביב אני מקווה להשתפר אפילו יותר".

עוד אמר הניגרי: "אני מקווה להתאקלם במהירות למזג האוויר בישראל כדי שאוכל לעשות כמיטב יכולתי לעזור לקבוצה עם המון שערים".


חתם בקיץ, אך טרם הצטרף לקבוצה. מייקל אולהה (הפועל תל אביב, רשמי)

בנוסף דיבר אולהה על מאמן נבחרת ניגריה גרנוט רוהר והוא מקווה לזכות בעתיד גם לזימון: "רוהר עושה עבודה טובה עבור 'הסופר איגלס'. הוא נותן הזדמנות להרבה שחקנים צעירים. אני מאמין שאם אמשיך לעבוד קשה, גם אני אזכה להזדמנות שלי. אני יכול לשחק עדיין בנבחרת עד גיל 23 לכן אני מקווה שיעקבו אחרי בהפועל תל אביב כדי לקבל זימון למדים הלאומיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי