במכבי חיפה ביקשו מהאוהדים להימנע משריקות נגד יוסי בניון

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

לקראת בואו של המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים לסמי עופר, במועדון הירוק מקווים כי הקהל יתרכז רק במה שקורה על כר הדשא. בלבול מתלבט לגבי עמדה אחת במגרש. שחקן בקבוצה: "המשחק הכי גדול שלנו עד כה העונה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המפגש מחר (ראשון, 20:15) נגד בית"ר ירושלים. הירוקים שפתחו את העונה בצורה הטובה ביותר שלה מאז האליפות האחרונה, רוצים להמשיך את הרצף החיובי גם נגד הצהובים שחורים ובעיקר לצאת לפגרה בתחושת ביטחון לקראת המשך העונה.

גם בקרב השחקנים ישנה התרגשות לקראת המפגש כאשר אחד מהם אמר הבוקר: "זה המשחק הכי גדול שלנו עד כה העונה ואנחנו רוצים לשמח את הקהל הגדול שמלווה אותנו. כולנו היינו בטירוף בשבוע שעבר מול הפועל תל אביב אז לבטח נהיה יותר מזה גם הפעם".

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן מרקו בלבול לא מתכוון לשנות את ההרכב שניצח בבלומפילד, כאשר בחלק האחורי נראה שעופרי ארד ימשיך לצידו של טרנט סיינסבורי. גם יאניק ווילדסחוט צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהתקפה לצד צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה. ירדן שועה, מוחמד עוואד וז'אנדו פוקס יחכו על הספסל.


אוהדי מכבי חיפה. ימנעו משריקות בוז נגד יוסי בניון? (מאור אלקסלסי)

בנושא הקהל, ראשי המועדונים פנו לאחרונה לאוהדים וביקשו מהם להגיע מוקדם ככל הניתן, בגלל העומס הצפוי ביציעים השונים. מעבר לכך פנו גם לחלק מהאוהדים וביקשו מהם להימנע משירקות מיותרות לכיוונו של יוסי בניון, כדי להשאיר את העניין סביב מה שקורה על כר הדשא בלבד: "המפגש הוא בין בית"ר למכבי חיפה ואין קשר ליוסי בניון" אמרו בחיפה.

הרכב משוער: גוש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, יאניק ווילדסחוט וניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי