נס במושבה: סקציה נס ציונה ניצחה 1:2 את הפועל ב"ש, בתום דרמה אדירה

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים | אודי ציטיאט

סנסציה: בויסן המחליף כבש שער דרמטי, והעניק לקבוצתו ניצחון בכורה היסטורי בליגת העל. מאזו הבקיע את שער היתרון של הכתומים בפתיחת המחצית השנייה, האסלביינק איזן בדקה ה-92, אוהדי הדרומיים שרקו בוז צורם

(גודל טקסט)
הלם, סנסציה, הפתעה גדולה – אפשר לקרוא לערב שהיה היום (שבת) באצטדיון המושבה בכל השמות האלה, זאת לאחר שהעולה החדשה סקציה נס ציונה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע, ורשמה ניצחון בכורה היסטורי בליגת העל, לאחר דרמה אדירה במהלך תוספת הזמן.


עוד לפני שריקת הפתיחה, נייג'ל האסלביינק קיבל את הבשורה מברק בכר כי מסופסל, ובמקומו פתח ניב זריהן, שכמו כל שחקני ההתקפה של ב"ש היה לא מדויק. דווקא נגד הכתומים, הדרומיים הציגו משחק פושר מאוד, ואפשרו לחניכים של עמיר תורג'מן פעם אחר פעם להגיע לרחבה, מה שהוביל לנגיחה המוצלחת של מאזו, מבישול טוב של שי אליאס שהצטיין.


שריקות הבוז מהקהל האדום לא איחרו להגיע, עוד לפני השער הפיגור של קבוצתם, ולמשך דקות ארוכות בכר ניסה למצוא נוסחה חדשה, הכניס לכר הדשא כלים התקפיים רבים, לרבות האסלביינק שהצליח בדקה ה-92 להכניע בכדור שטוח את עומרי גלזר וצינן את כל החגיגות.


סנסציה אדירה (אודי ציטיאט)
סנסציה אדירה (אודי ציטיאט)


היו יכולים לעקוף את מכבי חיפה. שחקני הפועל ב
היו יכולים לעקוף את מכבי חיפה. שחקני הפועל ב"ש יורדים מאוכזבים (אודי ציטיאט)


עמוק בתוך תוספת הזמן, הנס הגדול התרחש במושבה. דויד בויסן, שנכנס כמחליף רק דקה לפני כן קיבל כדור מסאקו טורה, ובעזרת נגיחת זהב הכניע פעם נוספת את שטקוס, ודאג שנקבל את המשחק הכי מפתיע של העונה עד כה.


הרכבים
הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס; בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, אורן ביטון (ג'ימי מרין, 76), עדן שמיר, נאור סבג (נייג'ל האסלביינק, 61), חנן ממן, ז'וסווה, ניב זריהן (גל לוי, 83), בן שהר.


סקציה נס ציונה: עומרי גלזר, רומריק אטו, דריס ויטנס, איתי עוזרי, פרנסיסקו דוטארי, רז נחמיאס, סאבין לילאי, סיהאו טוראי, שי אליאס (אלעד שחף, 82), רז שטיין (אופיר מזרחי, 74), מוסא מאזו (דויד בויסן, 90).


מהלך המשחק
שני הצדדים הציגו גישושים רבים מפתיחת המשחק, כשאף קבוצה לא הצליחה לייצר איום משמועתי לשער בשער הדקות הראשונות. בדקה ה-15 הפועל באר שבע הגבירה את הקצב כשבן ביטון הצליח לגנוב מההגנה הכתומה את הכדור ובעביר כדור רוחב מצוין לכיוונו של חנן ממן, שלא הסתדר עם הרגליים ופספס בעיטה מבטיחה מטווח קרוב. שתי דקות לאחר מכן, ב"ש התקרבה עוד יותר כשניב זריהן הניף את רגלו השמאלית מ-22 מטרים וסחט הצלה טובה מאוד מעומרי גלזר.


בן ביטון בפעולה במושבה (אודי ציטיאט)
בן ביטון בפעולה במושבה (אודי ציטיאט)


זריהן. בעיטה אדירה של החלוץ (אודי ציטיאט)
זריהן. בעיטה אדירה של החלוץ (אודי ציטיאט)


בדקה ה-32 המשחק נעצר לדקות רבות בעקבות מהלך שנוי במחלקות – בן שהר קיבל כדוק במרכז הרחבה של נס ציונה, נעצר על ידי איתי עוזרי במה שנראה כהכשלה. לאחר בדיקה ממושכת במערכת ה-VAR, השופט איתן שמואלביץ' בחר לא העניק לאורחת כדור עונשין. עשר דקות לאחר מכן הכתומים הגיעו למצב הבקעה טוב, אך מוסא מאזו בעט חלש וארנסטס שטקוס עצר בקלות, והמחצית הראשונה ננעלה ללא שערים.


רגע ההכשלה השנוי במחלוקת (אודי ציטיאט)
רגע ההכשלה השנוי במחלוקת (אודי ציטיאט)


החלוץ בטוח שמגיעה לו בעיטה ב-11 מטרים (אודי ציטיאט)
החלוץ היה בטוח שמגיעה לו בעיטה ב-11 מטרים (אודי ציטיאט)


שמואלביץ' התייעץ הרבה עם שופטי הווידאו, אך לא העניק פנדל (אודי ציטיאט)
שמואלביץ' התייעץ הרבה עם שופטי הווידאו, אך לא העניק פנדל (אודי ציטיאט)


בפתיחת המחצית השנייה סאבין לילאי קירב יותר נס ציונה לשער, לאחר שקיבל כדור במרכז הרחבה אך בעט לא מדויק. בדקה ה-53 זריהן פספס מצב מבטיח נוסף אחרי שקיבל כדור רוחב טוב מאורן ביטון, אבל לא הצליח לשחרר בעיטה מהר ונהדף בהגנה. בדקה ה-57 גם שהר הגיע למרכז הרחבה ונעצר פעם נוספת אצל עוזרי. בדקה ה-63 סקציה נס ציונה הצליחה לעקוץ – שי אליאס רץ על האגף, הגביה כדור לכיוונו של מאזו והחלוץ מניג'ר נגח מדויק ומצא את הרשת של שטקוס.


הלם במושבה. נס ציונה ביתרון מפתיע (אודי ציטיאט)
הלם במושבה. נס ציונה ביתרון מפתיע (אודי ציטיאט)


שבוע שלישי ברציפות שהחלוץ מוצא את הרשת (אודי ציטיאט)
שבוע שלישי ברציפות שהחלוץ מוצא את הרשת (אודי ציטיאט)


הפועל באר שבע נלחצה לגמרי לאחר שער המפתיע, וברק בכר שלח למגרש את כל הכלים ההתקפיים שהיו לרשותו. בדקה ה-92 התקפה מסודרת הביאה סוף כל סוף לשער השוויון המיוחל, כשנייג'ל האסלביינק המחליף קיבל כדור ממיגל ויטור, ובעזרת בעיטה שטוחה מצא את הפינה של גלזר.


כאן בדיוק החלה הדרמה הגדולה במשחק. כדקה לאחר מכן סאקו טורה הוליך כדור על האגף הימני, ראה דויד בויסן המחליף ברחבה וסיפק כדור גובה מדויק, אותו המחליף תרגם לנגיחה מוצלחת וניצחון היסטורי. 1:2 בסיום לסקציה נס ציונה.


הם לא מאמינים. שחקני הפועל ב
הם לא מאמינים. שחקני הפועל ב"ש יורדים מאוכזבים מכר הדשא (אודי ציטיאט)


ניצחון בכורה העונה לתורג'מן וחניכיו (אודי ציטיאט)
ניצחון בכורה העונה לתורג'מן וחניכיו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי