קלינגר: "הייתי רוצה לשחק נגד בית"ר כבר בשבוע הבא"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל מרוצה מהניצחון: "רצינו להרים את השחקנים, התגברנו על תקופה קשה". על ינואר "מי שכאן יוביל אותנו קדימה". רפואה: "לא הופענו לחצי השני". המשטרה עיכבה לחקירה שלושה חשודים בריסוס גרפיטי ואחזקת סם

(גודל טקסט)

הפועל ת"א השיגה ניצחון חשוב 0:1 על עירוני קריית שמונה במשחק התחתית. המאמן ניר קלינגר יכל סמן V על הופעת הבכורה שלו על הקווים באדום. לאחר המשחק המאמן הצביע על האופי כמרכיב חשוב ואמר שהפגרה דווקא לא מגיעה בזמן טוב ושהוא רוצה לשחק. מנגד, קובי רפואה המאוכזב אמר שקבוצתו לא הופיעה כלל למחצית השנייה.


קלינגר אמר: "הדרך משנה גם במשחק הראשון אבל בהתחשב במצב ובהתחשב באלתורים – המטרה הראשונה לא הייתה כל כך קשורה לכדורגל שובה עין, המטרה הראשונה שאני שלושה ימים מתעסק בה היא להרים את השחקנים ולהכניס להם קצת טירוף ומגיע להם קרדיט גדול מאוד. זה מגרש קשה, זו קבוצה קשה, זו תקופה קשה ואנשים נתנו פה עבודה – שאפו".


היכולת והלחץ גם ביתרון: "זה התהליך אבל אתה לא יכול לבנות דברים מקצועיים בלי לב ונשמה על הדשא. ניר לקס סוחב 80 דקות עם דלקת חריפה בשרירי הבטן או רז כהן. אלה דברים בסיסיים שאנחנו צריכים להכניס בהפועל ת"א. לא היה פשוט להרים את החבר'ה אבל עשינו שלושה ימים אינטנסיביים. מבחינת כדורגל נצטרך להשתפר ויחזרו 3-4 לאחר פגרת הנבחרות וזה יעזור לנו – עומר דמארי, סטפן ספירובסקי, עמנואל בואטנג, שחר הירש לא יחזור לצערנו. נוכל לייצר מעברים טובים יותר להתקפה וגם כדורגל טוב יותר.



בוזגלו עם קלינגר. ניצחון בכורה (מאור אלקסלסי)

הפגרה וחלון ההעברות: "אני לא יודע אם היא באה בזמן, אני לא חסיד גדןך של פגרות, הייתי רוצה לקבל את בית"ר כבר בעוד שבוע כי זה משחק גדול. כשאני מנצח אני רוצה לשחק מייד. חלון ההעברות? אני אני לאו דווקא מחכה לזה, לא דיברתי על זה מאז שהגעתי, מי שכאן בהפועל יצטרך להוביל אותנו קדימה אם נרצה או לא".


השוער יואב ג'ראפי שעצר את הפנדל של קיליאן שרידאן היה חשוב מאוד בניצחון של האדומים ונבחר לשחקן המצטיין. ג'ראפי נשאל האם בוזגלו לחש לו משהו לפני הפנדל וחייך: "הוא העביר לי מידע מהספסל וזה עזר לנו ברוך השם. ממשיכים קדימה לקראת בית"ר. עשינו שיעורי בית על הבועט".



ג'ראפי חוגג את הדיפת הפנדל עם חבריו (מאור אלקסלסי)

על כך שהפועל מאוד לחוצה והולכת אחורה גם ביתרון: "קודם כל זה אחד המגרשים הקשים בליגה פה והדשא לא מאפשר כל כך כדורגל גדול. יש פה במועדון הזה הרבה מאוד לחץ אם זה התקשורת, הקהל או הלחץ שאנחנו שמים על עצמנו. כמובן שאנחנו לא רוצים לעשות את זה. אני מאמין שעם הניצחונות הביטחון יחזור לשחקנים ולא נלך אחורה ב-0:1
 

השינוי של קלינגר: "בשלושה ימים הוא החדיר והעביר בנו טירוף, לא באמת הצלחנו לשנות יותר מדי, זה ניצחון של אופי ואני שמח שעשינו את זה".

רפואה מנגד ניסה להצביע על מה שהיה חסר לקבוצתו: "מחצית ראשונה היינו בסדר גמור אבל במחצית השנייה לא היינו טובים, בלי כדור, לא היו מצבים. הפועל ניצלה טעות שלנו וכבשה שער, משחק תחתית שהוכרע כך.


קובי רפואה. הפסד שני ברציפות (מאור אלקסלסי)
 

המשחק נגד הפועל ברמה האישית: "שמתי בצד את הדברים האלה כל השבוע זה לא אני משחק נגד הפועל, השחקנים הם אלה שבמרכז הבמה. לא דיברתי על זה בכלל. נצטרך להמשיך הלאה לאחר הפסד קשה מאוד. הפסדנו את המשחק ונרים את השחקנים.


לא הצליח להביא לשינוי מיידי בקבוצה: "זו עובדה, אני מנסה לעשות את כל מה שאני יכול ולפעמים זה אולי לוקח זמן. אני עושה את כל מה שאני חושב שצריך לעשות. עם תוצאות אי אפשר להתווכח, לא נרים ידיים. נמשיך קדימה".


הבעיות בהתקפה:  "קודם כל אני צריך לפתור, בשביל זה אני פה, אני לא מתייחס בלהסתכל לספסל או לא, עם זה נצטרך להמשיך קדימה. אני לא מתלונן ולא מתרץ. הפסדנו היום ולא הגענו למחצית השנייה, ניסינו רק בדקות האחרונות וזה לא מספיק. שחקנים לא עמדו במקומות ואיבדו את הסבלנות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי