בנס ציונה חוגגים: "התחברנו". קבוצות עוקבות אחרי מאזו

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

עמיר תורג'מן חגג את ה-1:2 הענק על הפועל ב"ש: "נמשיך להילחם חזק ולהישאר צנועים". במועדון טענו שלא מדובר בסנסציה: "נגד הפועל רעננה יהיה יותר קשה". מחמאות לאליאס, החלוץ מניז'ר מושך עניין

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה השיגה אתמול (שבת) ניצחון ליגה ראשון מאז חזרה לליגה הבכירה אחרי 51 שנה, עם 1:2 ענק על הפועל באר שבע. כעת תצא הקבוצה עם חיוך לפגרה, ותחזור לקרב תחתית במושבה נגד נועלת הטבלה הפועל רעננה.

גורם במועדון אמר: "עד עכשיו היינו הקבוצה לה כולם קראו 'היורדת הבטוחה לליגה הלאומית'. עכשיו יש תקווה חדשה ואמונה גדולה שנס ציונה תמשיך בליגת העל. הקבוצה התחברה, ויש לנו את השחקנים לצאת לקרב בכל מגרש".

בקבוצה הזכירו את התיקו במחזור הקודם, 2:2 באצטדיון הי"א נגד מ.ס. אשדוד, שסימן את הכיוון לניצחון ואת האמירה בסוף השבוע של המאמן עמיר תורג'מן שנס ציונה תגיע לנצח את הפועל באר שבע. לפני כחודש ניצחה נס ציונה את באר שבע 0:3 במשחק אימון וצברה את הביטחון הנדרש.

שחקני נס ציונה חוגגים.
שחקני נס ציונה חוגגים. "יש אמונה שנמשיך בליגת העל" (אודי ציטיאט)

שחקנים בקבוצה הסבירו כי האמירה שמדובר בניצחון סנסציוני על הפועל באר שבע אינה נכונה, כיוון שבהכנות ובאימונים זו הייתה צורת ההכנה למשחק. "נגד הפועל רעננה, האחרונה בטבלה, יהיה קשה יותר במחזור הבא", אמר גורם במועדון.

המאמן עמיר תורג'מן אמר לאחר המשחק: "נס ציונה מתקדמת ועושה את העבודה, אחרי שעברנו תקופות לא קלות. עשינו את זה בהתקדמות צעד אחר צעד. שיחקנו נגד הפועל באר שבע שווה מול שווה ורצינו למשוך אותם לאן שרצינו כדי לעקוץ, אחרי שכולם כבר אמרו שנס ציונה ירדה ליגה. נמשיך להילחם חזק וצריך להישאר צנועים, כי גם בתבוסות שהיו לנו נשארנו עם הרגלים על הקרקע. נצא לפגרה ונכין את עצמנו להמשך".

החלוץ הניג'רי מוסא מאזו, אשר כבש ארבעה שערים בשלושת המחזורים האחרונים, כבר מושך תשומת לב ומספר מועדונים גדולים כבר סימנו אותו כיעד רכישה לעונה הבאה. קשר הרכש מהפועל תל אביב שי אליאס, שהיה המצטיין במגרש, זכה לשבחים גדולים. בנס ציונה טוענים כי לאליאס מקום בכול קבוצת צמרת בליגת העל והעברתו הייתה טעות מקצועית גדולה של המאמן ניסו אביטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי