בהפועל ב"ש הודו: "נס ציונה הביכה אותנו, הגיע לה לנצח"

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים
שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים | אודי ציטיאט

בבירת הנגב נתנו קרדיט לסקציה על ה-1:2: "הם סגרו אותנו וניצחו בצדק". ז'וסואה שוב איכזב וגם ספג כרטיס צהוב שלישי בחמישה משחקים, בכר טעה כשלא פתח עם האסלביינק לטובת זריהן שלא מצדיק את הדקות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל באר שבע בעקבות ההפסד לסקציה נס ציונה, שהשיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה (ולאחר 51 שנות היעדרות מליגת העל) דווקא על חשבונם של ברק בכר ושחקניו, ששוב אכזבו מחוץ לביתם וספגו מכה לא קלה לפני היציאה לפגרה.

"לא זלזלנו בנס ציונה. ברק הכין אותנו לקבוצה שעושה חיים קשים ליריבות שלה. לא נכנסנו טוב לא משחק והתקשינו לייצר אנרגיות בהמשך. מגיע קרדיט לנס ציונה שניצחו אותנו בצדק. הם הצליחו לסגור אותנו נכון ולהביך אותנו בהגנה", אמר אחד השחקנים לאחר ההפסד.

החלטתו של בכר להמשיך ולהעניק קרדיט בהתקפה לניב זריהן לצידו של בן שהר, על חשבונו של ההולנדי נייג'ל האסלביינק התבררה כטעות. בזמן שהאסלביינק שנכנס כמחליף, כבש את שער השוויון הזמני והעלה את מאזנו האישי לשישה שערים, זריהן שאמנם השקיע מאמץ רב בדקות ששיחק, מתקשה למצוא את הרשת ולא מצליח להנפיק מספרים כפי שמצופה משחקן התקפה. מאזן השערים של זריהן דל ביותר מאז שהצטרף לשורות באר שבע ומלבד הבלחות נדירות אחת לעונה, זריהן לא מצדיק את הדקות שהוא זוכה להן.

גם הקשר הפורטוגלי, ז'וסואה, שהחל את הקדנציה בבאר שבע בקול תרועה רמה, איכזב אתמול ביכולתו, כמו שאר חבריו לקבוצה. ז'וסואה, שידוע כאדם חם מזג, ספג אתמול כרטיס צהוב בעקבות עימות עם שחקן נס ציונה. היה זה כרטיס צהוב שלישי של הפורטוגלי בחמישה משחקים בלבד בהם שותף מאז שהצטרף לקבוצה. הקשר רמזי ספורי, שאמור היה לספק אופציה התקפית מהספסל אתמול, לא נכלל לבסוף בסגל בעצת הצוות הרפואי, זאת לאחר שבאימון שערכה הקבוצה ביום חמישי האחרון הוא מתח את שריר הירך האחורי. בקבוצה מעריכים כי ספורי יהיה כשיר עם החזרה מפגרת הנבחרות.


ז'וסואה. איכזב ביכולתו וגם ספג כרטיס צהוב שלישי בחמישה משחקים (אודי ציטיאט)

כאמור ההפסד אתמול שוב חידד את העובדה כי באר שבע מתקשה במשחקי החוץ. בחמישה משחקי חוץ ששיחקה העונה, השיגה הקבוצה ניצחון חוץ אחד בלבד על הפועל חיפה. למרות המאזן המושלם באצטדיון "טרנר", בבאר שבע יודעים כי אם ברצונם להשאיר לעצמם איזשהו סיכוי בקרב על האליפות, הקבוצה חייבת לשפר את אחוזי ההצלחה שלה במשחקי החוץ.

מאמן הקבוצה, ברק בכר, אמר לאחר המשחק: "זה הפסד לא נעים. אני מאוד לא מרוצה מאיך שנראינו. היינו בלי אנרגיות ובקושי הגענו למצבים. נתנו ליריבה לעשות מה שהיא תכננה ורצתה ומגיעה לה כל הכבוד. אין הרבה מה להגיד אחרי משחק כזה. עשינו דברים לא נכון ולא חכם ושיחקנו לידיים של נס ציונה. יש לנו מספיק זמן עכשיו בפגרה להבין מה לא בסדר ולתקן את הדברים. עשינו הכנה מאוד מוקפדת. באנו מאוד מוכנים ולא זלזלנו, פשוט נקלענו ליום חלש. אנחנו קבוצה טובה אבל קבוצה חדשה ובאופן טבעי יש עליות וירידות. אנחנו מנסים לייצר פה משהו חדש ולצערי ההפסד הזה הוא חלק מתהליך שעובר על הקבוצה. אני מאמין שבהמשך נראה יותר טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי