קורצקי: "שום דבר לא הולך, נישאר בליגה עם עבודה קשה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

בהפועל רעננה מתוסכלים מאוד לאחר הירידה למקום האחרון. המאמן אמר: "ההפסד האחרון סיכום את התקופה האחרונה. עלינו להישאר חזקים". ידין ומתיאוס יחזרו לשחק נגד נס ציונה, גורם: "נהיה חייבים לנצח"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה ממשיכה בנפילה הגדולה שלה כשלאחר ההפסד אתמול (שבת) 0:1 למכבי נתניה ולאור ניצחונה של סקציה נס ציונה – ירדה הקבוצה של מנחם קורצקי למקום האחרון בטבלה כשבמאזנה שש נקודות בלבד מתוך 30 אפשריות. בתחילת העונה בקבוצה רצו לזנוח את סגנון המשחק ההגנתי והיציב של הקבוצה במטרה לשחק כדורגל התקפי יותר עם הבקעת שערים, אך מתברר שזה לא יצא לפועל על אף הסגל הטוב שעומד בפני הצוות המקצועי.

השוער אסף צור ספג כבר 18 שערים העונה למול תשעה בלבד שכבשה הקבוצה, שמאז המחזור השני לא הצליחה לנצח. גורם במועדון אמר: "מסתמן שהדברים לא מסתדרים לנו. בכל שבוע היה נדמה שנעלה על המסלול אבל זה לא קורה. עכשיו יש שלושה שבועות לעבוד קשה ולתקן דברים כי חלון ההעברות הוא עוד רחוק ונהיה חייבים לנצח את נס ציונה במחזור הבא".

המאמן מנחם קורצקי אמר בעצב: "ההפסד למכבי נתניה מסכם את התקופה האחרונה, שום דבר לא הולך. לא הגיע לנו להפסיד. עבדנו קשה ולא נכנסנו טוב למחצית השנייה, כשגם בדקות הטובות אנחנו לא מצליחים להבקיע. נישאר בליגה תוך עבודה קשה בפגרה למרות שרצינו לצאת לפגרה באופן שונה. נצטרך להפנים שהקבוצה במקום האחרון, להישאר חזקים ולצאת מהמצב הזה. רעננה שווה הרבה יותר".


אור דסה וקייס גאנם. במועדון מאוכזבים מיכולתם (אריאל שלום)

במועדון ימשיכו לנסות לשפר את הביטחון ומצב הרוח של שני החלוצים יוג'ין אנסה וקייס גאנם שלא מצליחים לבוא לידי ביטוי בניגוד לעונה שעברה. גם הקשר אור דסה דעך והציג יכולת מדאיגה במחזורים האחרונים. מהמשחק אתמול נעדרו הפצועים אביחי ידין ודויד מתיאוס שיחזרו לשחק בתום פגרת הנבחרות נגד סקציה נס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי