איפוק בחדרה: "עשינו הכל נכון חוץ מהשער, יש גם ימים כאלה"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | מאור אלקסלסי

בקבוצה העדיפו להסתכל על חצי הכוס המלאה לאחר התיקו נגד כפ"ס שהיה משחק שמיני ברציפות ללא הפסד. במועדון עודדו את זקרי לאחר ההחמצות ויקוו להכשיר את זלקה ופרץ לאחר הפגרה. המטרה: אצטדיון מלא נגד מכבי חיפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חדרה לאחר התיקו המאופס אתמול (ראשון) נגד הפועל כפר סבא. מצד אחד הקבוצה רשמה כבר משחק שמיני ברציפות ללא הפסד כששוב היא לא סופגת, אף מצד שני במועדון הודו כי היה זה אחד מהמשחקים ההתקפיים הטובים של הקבוצה אך השחקנים לא היו מרוכזים ולא הצליחו לכבוש. רועי זיקרי שרשם מספר החמצות והיה שחקן ההתקפה העיקרי בהעדרו של לוסיו המוצהב, זכה לעידוד מהצוות המקצועי וכן מההנהלה לאחר המשחק.

"עשינו הכל נכון חוץ מהשער שלא הגיע, יש גם משחקים כאלה. נשתפר בפגרה", אמרו בחדרה לאחר המשחק. בקבוצה התאכזבו גם מהרחקתו של המגן יהב גורפינקל שלא ישחק נגד מכבי חיפה לאחר הפגרה. בקבוצה הודו כי המגן חיכה מאוד למשחק נגד קבוצת נעוריו וכעת ייאלץ לצפות בו מהיציע.

מי שהמשיך להיות אחד המצטיינים של הקבוצה העונה הוא הבלם ויסאם רבאח שאמר לאחר המשחק: "שיחקנו טוב ואולי זה היה אפילו המשחק הכי טוב שלנו העונה. הגענו להרבה מצבים ועשינו הכול נכון אבל היה חסר לנו דיוק בפס האחרון וקצת מזל. ננוח בפגרה ונתכונן למשחק הכי קשה שלנו בליגה מול מכבי חיפה". מעבר לכך בפגרה ינסו בחדרה להכשיר את הפצועים מנשה זלקה ואליאל פרץ שנעדרו בשני המשחקים האחרונים.

רועי זיקרי. במועדון עודדו את החלוץ לאחר ההחמצות (אריאל שלום)

גם ראשי המועדון כבר החלו בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי חיפה כאשר כבר מחר (שני) יתחילו במכירת הכרטיסים למשחק בתקווה ולנסות למלא את האצטדיון בנתניה. בהקצאה הראשונה תעביר חדרה כ-7,000 כרטיסים לאוהדים הירוקים אך לאור ההצלחה של מכבי חיפה והניצחון הגדול על ביתר ירושלים בטוחים בחדרה כי ניתן למכור מעל 10,000 כרטיסים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי