ירדן שועה ביקש לעזוב את מכבי חיפה: "מרגיש לא מוערך"

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

אחרי שהופתע מכך שלא שותף נגד בית"ר ולא זכה לדקות משחק במשחקים האחרונים, החלוץ בישר למאמן מרקו בלבול על רצונו להשתחרר מחוזהו כבר בחודש ינואר. במועדון הבהירו: "מי שלא רוצה להיות כאן לא יישאר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
למרות הניצחון המרשים על בית"ר ירושלים, לא שקט בכרמל. בשיחה שקיים עם מרקו בלבול, ירדן שועה ביקש היום (שני) לעזוב את מכבי חיפה והסביר כי הוא מרגיש לא מוערך ובשל כך הוא רוצה להשתחרר מחוזהו כבר בחודש ינואר הקרוב. המאמן הסביר בתגובה שמדובר בהחלטה מקצועית: "אני מרכיב את מי שמתאים למשחק ספציפי ואת מי שמציג יכולת טובה באימונים". גורם במועדון הבהיר: "מי שלא רוצה להיות כאן לא יהיה, אבל יש לכך מחיר אז שיביא הצעה ראויה".


בסביבתו של שועה הסבירו כי הוא האמין שבעקבות התנהלותו הטובה במשחקים האחרונים הוא יזכה להזדמנות מחודשת מבלבול, אך הופתע מכך שלא שותף מול בית"ר והחליט כי ברצונו לעזוב מהר ככל הניתן. מי שתומכים בחלוץ נכון לרגע זה הם חלק גדול מאוהדי מכבי חיפה, שקראו אתמול בשמו במשך דקות ארוכות והופתעו גם הם לגלות שהוא נותר על הספסל לאחר שמכסת החילופים הושלמה.


בשלב זה חושדים במכבי חיפה כי שועה קיבל את ההחלטה הדרמטית לאחר שמועדונים אחרים הביעו בו עניין ואף גיששו עם מקרוביו לגבי צירופו. אחת הקבוצות שמחפשות חלוץ היא כידוע בית"ר ירושלים, אך לספורט1 נודע כי בשלב זה לא נעשתה כל פנייה באופן ישיר או עקיף מצד הקבוצה מהבירה.


שועה, כזכור, חתם בחודש ינואר האחרון על חוזה לחמש שנים במכבי חיפה והגיע עם התואר "שחקן הרכש הבולט והמרשים ביותר של המועדון בשנים האחרונות", אך עד כה לא הצליח להפוך לבורג משמעותי. החלוץ, שנרכש מבני יהודה תמורת 1.4 מיליון יורו, רשם שבע דקות בלבד בשלושת משחקי הליגה האחרונים של הירוקים.


298 דקות ליגה בלבד מתוך 900 אפשריות, זה המאזן של שועה העונה בליגת העל. אשתקד כבש החלוץ שלושה שערים ב-15 הופעות במדי מכבי חיפה, כאשר רק בשמונה מהן הוא פתח בהרכב והשלים 90 דקות שלוש פעמים בלבד.


 
ביקש לעזוב את מכבי חיפה. ירדן שועה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי