בבית"ר אישרו: "פלומיין ביקש לא לשחק נגד מכבי חיפה"

אנטואן קונטה , פרדי פלומיין
אנטואן קונטה , פרדי פלומיין | אריאל שלום

גורמים במועדון טוענים כי בניגוד לשמועות, השחקן לא רצה לקחת חלק במשחק. אפשרות: ייגרע מהסגל בשל חזרת קריאף וקינדה לאחר הפגרה. ההנהלה לשחקנים: מתאמנים כרגיל, נודיע אם יהיה שינוי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
"זה נכון שפלומיין ביקש לא לשחק נגד מכבי חיפה. הסיבה היא סיבה רפואית, ולא מקצועית". כך אמר אתמול (שני) גורם בבית"ר ירושלים בעקבות הפרסום בספורט1, לפיו הקשר הודיע לצוות המקצועי לפני המשחק כי הוא לא יכול לקחת חלק במשחק. פלומיין, שלאחרונה פרסמנו כי במועדון שוקלים להיפרד ממנו בינואר כשמכבי נתניה הוזכרה כאחת האופציות לקלוט אותו, טען כי "אינו מסוגל לבעוט בכדור" ודיווח לשחקנים כי הוא נכלל בסגל אך לא ייקח חלק במשחק.


לאחר חזרת גדי קינדה ואופיר קריאף לסגל, פלומיין עלול לאבד את מקומו בסגל, כשגם עידן ורד אמור לחזור לאחר הפגרה ולסכן את מעמדו. "אם ורד יחזור, ההחלטה להיפרד מפלומיין תהיה קלה יותר", העריכו גורמים במועדון. בתוך כך, שחקני הקבוצה ממשיכים להביא תמיכה באנטואן קונטה ברשתות החברתיות. גם פלומיין פרסם פוסט התומך בחברו לקבוצה.


בנושא אחר: כפי שדווח מוקדם יותר, שחקני הקבוצה התבקשו להגיע לאימון כרגיל. במועדון הבהירו להם כי אם יהיה שינוי במצב הביטחוני באזור ירושלים, הם יקבלו הודעה נפרדת – כל זאת בכפוף להוראות פיקוד העורף. שחקני הקבוצה מתאמנים ללא גדי קינדה שחבר לנבחרת.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Je serais toujours avec toi mon soldat @a.conte2

A post shared by @ afplumain7 on



בנוסף לכך, במועדון טוענים כי לא פנו באופן ישיר או עקיף לירדן שועה. "רגילים שמקשרים כל שחקן עם השם של המועדון, אבל יש לנו דברים חשובים יותר להתעסק בהם עכשיו", אמר גורם במועדון הבוקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי