מכבי חיפה תפנה לקבוצות: "העמדה לדין תיצור תקדים מסוכן"

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון לא נרגעו מהחלטת תובע ההתאחדות על העמדה לדין על סמך תצהיר של שחקן בלבד ומכינים תצהיר משלהם של חבשי: "נדרוש זיכוי מלא". סלליך יצא לאיטליה וישוב לאחר הפגרה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זעם גדול במכבי חיפה בשל החלטתו של התובע של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף להעמיד את הקבוצה לדין על סמך התצהיר של שחקן ירושלים אנטואן קונטה בלבד וללא ראיות נוספות. המגן, כזכור, התלונן כי נשמעו נגדו נהמות במהלך המחצית השנייה במשחק בין הקבוצות. מדובר בסוג של תקדים בכדורגל הישראלי כאשר אותן קריאות לא נרשמו בדו"ח השיפוט, שם נרשם כי צוות השיפוט לא שמע כלום ובכל זאת החליט התובע להעמיד לדין את הירוקים.

כבר אתמול (שלישי) נפגשו צוות עורכי הדין של המועדון ממשרדי שוכטוביץ זאן כדי להכין את כתב ההגנה בדרישה לקבל זיכוי מלא. חלק מכתב ההגנה יהיה תצהיר של הבלם איעד חבשי על הערות גזעניות של אוהדי בית"ר ירושלים בחימום שלפני המשחק. בנוסף הירוקים טוענים כי גם בזמן החימום נשמעו מספר קריאות נגד החלוץ מוחמד עוואד. מעבר לכך, הירוקים מתכוונים לפנות לשאר המועדונים בישראל ולקבל את תמיכתם כאשר על פי הטענה: "מדובר בתקדים שיכול להיות מסוכן בעתיד לכל הליגה. לראשונה שחקן מתלונן ומעמידים קבוצה לדין. מדובר בהעמדה לדין מהמיותרות שהיו בכדורגל הישראלי".

הקשר סינטיאו סלליך יצא אתמול לביקור בבולוניה (איטליה) שם המשיך בשיקום לאחר הקרע ברצועה הצולבת ויעבור בדיקות מקיפות  שיאשרו כי השחקן כשיר לחלוטין. הקשר יחזור לסגל הרחב של הירוקים מיד לאחר פגרת הנבחרות והשיזרוע. 

סלליך. יחזור לאחר הפגרה (מכבי חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי