בית"ר ירושלים החלה בחיפוש אחר חלוץ זר

יוסי בניון, רוני לוי
יוסי בניון, רוני לוי | דני מרון

במועדון רוצים לצרף חלוץ שיתחרה עם אזולאי, השחקנים תוהים כיצד זה ישפיע על עתידו של וארן. במועדון התעדכנו במצבו של קינדה עם אנשי הנבחרת ומעריכים: הפציעה אינה חמורה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי תקופה ארוכה בה התלבטו לגבי צירוף חלוץ נוסף לסגל, בית"ר ירושלים החלה לחפש חלוץ זר. כזכור, בשבוע שעבר קיבלו במועדון החלטה לצרף שחקן בחלון הקרוב, וזאת אחרי שרוני לוי ויוסי בניון התלבטו אם להרחיב את סגל שחקני ההתקפה שלהם. משיחות עם סוכני שחקנים עולה כי השניים מחפשים חלוץ רחבה קלאסי.

בשלב זה אין החלטה לשחרר חלוץ, אך לא מן הנמנע כי אנתוני וארן יהיה זה שישלם את המחיר המקצועי לאור ההערכה הרבה לשלומי אזולאי. שחקנים בקבוצה אמרו כי יהיה מעניין לראות כיצד יושפע מעמדו של השחקן אם אכן יוחתם בינואר חלוץ.

במועדון יצרו אתמול (רביעי) קשר עם הצוות הרפואי של נבחרת ישראל בנוגע לגדי קינדה שסובל מפציעה בשריר מפרק הירך ורק היום תתברר חומרת פציעתו, אך במועדון סבורים שאין מדובר בפציעה חמורה. החזרה הצפויה שלו לסגל, יחד עם אופיר קריאף, עשויה לדחוק את פרדי פלומיין החוצה.


עשוי להידחק עוד יותר עם חזרת הפצועים. פלומיין (דני מרון)

חלק משחקני הקבוצה הופתעו לשמוע כי פלומיין ביקש לא לשחק נגד מכבי חיפה. "ראינו שהוא מחזיק את הרגל, לכן היה מפתיע שהוא ישב על הספסל. לא כולם ידעו שביקש לא לשחק", אמר שחקן בקבוצה. פלומיין אמור לחזור לאימונים יחד עם שאר השחקנים, כולל הזרים שיצאו לחופשה, ביום שני.

אנטואן קונטה כבר נמצא בצרפת ויתייצב בשבוע הבא בבית הדין, בנוגע לנהמות ששמע נגדו מצד אוהדי מכבי חיפה. אתמול, כזכור, תקפו במועדון את מכבי חיפה ומסרו לספורט1: "צר לנו שגורמים במכבי חיפה מחפשים להעביר אחריות, במקום לקחת אחריות. מדובר באירוע גזענות חמור וכך יש לנהוג בו. לכן, אם למכבי חיפה יש חומרים שמוכיחים שמישהו מאוהדינו קרא קריאות גזעניות כלפי שחקן שלהם אנחנו מבקשים לקבל את החומרים ומבטיחים לטפל ביד קשה מאוד, כמו בעבר, בכל מקרה כזה".


קונטה. הרוחות עדיין סוערות (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי