הפועל ב"ש נפרדה מלבנוני: "מודים לו על כל פועלו בתקופה"

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

לאחר שש שנים בהם שימש כדובר המועדון הדרומי, החליט להתמקד במיתוג ולהתפתח בתחום האימון המנטלי: "אוהב את הקבוצה ואת העיר. הלב שלי שייך להם". ברקת: "ליווה אותנו בתקופה משמעותית של המועדון"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר שש שנים ששימש כיועץ התקשורת של הפועל באר שבע, גיל לבנוני ביקש היום (חמישי) מהנהלת המועדון לסיים את תפקידו. בשורות הדרומיים ציינו כי בקשתו של לבנוני נובעת מרצונו לקדם את פעילותו בתהליכי מיתוג עם חברות עסקיות, ולהתפתח בתחום האימון המנטלי.

לאחר ההחלטה, לבנוני סיכם את התקופה: "אני נפרד היום מבאר שבע. אני מחיפה במקור, אבל ברגע שהגעתי למקום הזה, הלב שלי הפך לבאר שבעי. אני מת על הקבוצה הזו, על העיר הזו ועל האנשים המדהימים כאן. עברנו דרך משותפת של מיתוג מחדש, בניית תדמית, ניהול משברים, קמפיינים אירופיים, אליפויות והייתה פשוט חוויה מדהימה. תודה רבה על הכל".

בעלי הקבוצה אלונה ברקת הוסיפה: "גיל ליווה אותנו בתקופה משמעותית של המועדון. משפחת הפועל ב"ש אוהבת אותו, מודה לו על פועלו ומאחלת לו הצלחה רבה בהמשך. אני בטוחה בהצלחתו בכל אשר ילך".


"עברנו דרך משותפת, כולל אליפויות וקמפיינים אירופים וזו הייתה תקופה מדהימה" (דני מרון)

בתוך כך, שחקני הקבוצה זכו לחופשה עד ליום שני הקרוב, בין השאר בעקבות המצב הביטחוני. למרות שבמהלך סבב הלחימה שהסתיים הבוקר לא נורו רקטות אל עבר באר שבע, ביומיים האחרונים הייתה הנחייה של פיקוד העורף שלא לצאת לעבודה באזור העיר ומשום כך בקבוצה החליטו ליישר קו עם הנחיות פיקוד העורף.

לקבוצה יש  שחקנים שנמצאים במשימות בינלאומיות: הבלם לואיי טאהא שנמצא עם נבחרת ישראל והקשר תומר יוספי המשתייך לנבחרת האולימפית. השוער ארנסטס שטקוס השוהה עם נבחרת ליטא והחלוץ נייג'ל האסלביינק שנמצא עם נבחרת סורינאם. מלבד הארבעה, כל שחקני הסגל צפויים לשוב לאימונים בתחילת השבוע הבא, עד אז חלקם נופשים בחו"ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי