הוועדה החליטה: דמבה קמארה ואבישי כהן היו צריכים לקבל אדום

עדן נחמיאס,  דמבה קמארה
עדן נחמיאס, דמבה קמארה | מאור אלקסלסי

באיגוד השופטים קבעו כי חלוץ הפועל תל אביב היה צריך להיות מורחק על ידי זיו אדלר לאחר עבירה ללא כדור. בנוסף, גם אוהד אסולין שגה כאשר לא שלף אדום לשחקן בני יהודה שנגע בידו

(גודל טקסט)

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה הבוקר (שישי) את סיכום האירועים במחזור העשירי וקבעה כי דמבה קמארה היה צריך להיות מורחק באדום על ידי זיו אדלר בעקבות פגיעה בעוצמה בידו ללא כדור. אך מלבד ההחלטה הזאת השופט פעל בצורה נכטנה בשאר ההחלטות. כמו כן, הוועדה כתבה כי גם השופט אוהד אסולין טעה כאשר לא הקשיב לשופט ה-VAR ובחר שלא להרחיק את אבישי כהן שנגע בכדור בידו ומנע הזדמנת לכיבוש.

פרט לשני אירועים אלו, הוועדה גיבתה את שאר החלטות השופטים. במשחק בין סקציה נס ציונה להפועל באר שבע איתן שמואלביץ' פעל כמצופה, כאשר למרות המלצת שופט ה-VAR לבחון אירוע הכשלה ברחבת העונשין, החליט שלא לפסוק על בעיטת עונשין.

במפגש של מכבי תל אביב נגד הפועל חיפה אלי חכמון פעל השופט כמצופה, כאשר למרות המלצת שופט ה-VAR לבחון את הפסיקה לבעיטת עונשין, לא שינה את החלטתו. במשחק של מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים דוד פוקסמן צדק כאשר הקשיב לשופט ה-VAR בדק את נגיעת היד ופסק על בעיטת עונשין.


אוהד אסולין. טעה בהחלטתו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי