המדיניות נמשכת: בית"ר ירושלים עוקבת אחר אלימלך ושרידן

גיל כהן, קיליאן שרידן
גיל כהן, קיליאן שרידן | מאור אלקסלסי

לאחר שבקיץ החתימו שחקנים מהליגות הנמוכות, בבירה שמו עין על הקשר מאיכסל, שכבש עשרה שערים מפתיחת העונה. הצהובים החלו במעקב ראשוני אחר החלוץ, טרם נעשתה פנייה רשמית לקריית שמונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עוקבים מקרוב אחר מצבו של גדי קינדה, לאחר שהשחקן שוחרר היום (שישי) מסגל נבחרת ישראל בשל פציעה. אנטואן קונטה עתיד לשוב לישראל בתחילת השבוע הקרוב, זאת על מנת להעיד בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל על האירועים במשחק נגד מכבי חיפה.

פרדי פלומיין נמצא גם הוא בצרפת כמו קונטה, ובימים אלו מבצע אימונים אישיים עם מאמן ששכר, כדי לחזור לכושר טוב ולהרוויח חזרה את מקומו בהרכב של רוני לוי. בגזרת הרכש, במועדון החליטו לפתח את המעקב אחר שחקנים מהליגות הנמוכות, שעושה רושם שמצליח עד כה.

תמיר עדי ושלום אדרי נכנסו השתלבו היטב בקבוצה, הוכיחו את עצמם ולאחרונה נכנסו לרוטציה. הראשון נכנס להרכב, השני הוא עולה לעתים קרובות מהספסל – מה שמוביל את משה חוגג להחלטה להמשיך להשקיע בשחקן מוכשרים מהליגות הנמוכות.

אדרי. השתלב נהדר בבירה (דני מרון)
אדרי. השתלב נהדר בבירה (דני מרון)

כך למשל, לספורט1 נודע כי בשבועות האחרונים מתנהל מעקב אחר אילון אלימלך, הקשר האחורי של הפועל איכסל, שכבש עשרה שערים ב-11 משחקים מאז פתיחת העונה, ויתכן כי עוזר המאמן חיים שאבו יגיע לצפות בשחקן במשחקו הקרוב.

בבית"ר אישרו כי הם מחפשים חלוץ זר, אך עדיין לא התקבלה החלטה להתקדם בתהליך זה. נציג מטעם המועדון החל לאחרונה במעקב ראשוני אחרי חלוץ קריית שמונה קיליאן שרידן, וטרם נעשתה פנייה רשמית לקבוצה הצפונית לגבי האירי.

שרידן. ילבש צהוב-שחור? (דני מרון)
שרידן. ילבש צהוב-שחור? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי