אלאבס עשויה לבקש מחיפה להחזיר את פוקס כבר בינואר

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מאור אלקסלסי

הספרדים עוקבים בדאגה אחרי חוסר השתלבותו של הקשר שרשם שלוש הופעות בלבד. גורם במועדון ענה: "הוא שחקן מצוין ולכן הגיע, כרגע הקבוצה מצליחה אך דברים יכולים להשתנות". שביעות רצון משילובו של חזיזה בנבחרת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זוכים למנוחה עד יום שלישי, מועד חזרתם לאימונים לקראת המשחק נגד הפועל חדרה בעוד שבועיים. אלה שלא נחים לרגע, כמובן, הם נציגי המועדון בנבחרות השונות. אתמול (שבת) ערך כזכור הקשר דולב חזיזה את הופעת הבכורה בנבחרת הלאומית כאשר המגן השמאלי סאן מנחם שולב כמחליף אף הוא, להופעת הבכורה שלו בנבחרת.

"אנחנו שמחים שהשחקנים שלנו נמצאים במגמת שיפור ומציגים יכולת גבוה בליגה מה שמביא להם אפשרות לשחק גם בנבחרת. זה מראה על השדרוג הגדול שהם עשו העונה", אמר במועדון הירוק. הבלם עופרי ארד שוהה עם הנבחרת הצעירה ומתכונן למשחק נגד נבחרת ספרד. אגב, שחקני הנבחרות השונות יזכו למנוחה נוספת לאחר סיום המשחקים.

בינתיים, במועדון מרוצים מהישגיה של הקבוצה העונה ומשילובם המוצלח של השחקנים הזרים. מנגד, מי שלא זוכה להזדמנויות הוא הקשר ז'אנדו פוקס שהגיע כמושאל מאלבס הספרדית. במועדון הספרדי טענו כי פוקס שחקן מוכשר אך צעיר שזקוק לדקות משחק לפני שייאבק על מקומו בליגה הבכירה בספרד. באלאבס עוקבים בדאגה אחרי מצבו במועדון הירוק ולא מרוצים מכך שלא השתלב. נציגי הקבוצה צפויים לשוחח עם נציגי חיפה לקראת מועד ההעברות בינואר במטרה להבין מהו מעמדו של השחקן אצל מרקו בלבול. אם פוקס לא יקבל דקות משחק משמעותיות לא מן הנמנע שתיבחן האופצייה שיחזור לספרד כבר בעוד חודשיים.

ז'אנדו פוקס. הספרדים מודאגים מחוסר השתלבותו (מאור אלקסלסי)

עד היום, כזכור, פוקס שותף בשלושה משחקים בלבד וצבר רק 45 דקות במסגרת הליגה. גורם במועדון אמר בעניין: "פוקס שחקן מצוין וזו הסיבה שהוא כאן. בשלב זה הקבוצה רצה נהדר ונטע לביא ויובל אשכנזי זוכים לקרדיט אצל המאמן אך דברים רבים יכולים להשתנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי