דילן סייס הבלגי הגיע למספר ימי התרשמות בבני יהודה

דילן סייס
דילן סייס | בני יהודה תל אביב, רשמי

מחזיקת הגביע כבשה עד עתה שבעה שערים בלבד, פחות מכל קבוצה אחרת, ורוצה לחזק את החוד. שחקן ההתקפה בן ה-23 שגדל בברוז' ובלט אשתקד במדי ואלוויק, עשוי להגיע ללא עלות בחודש ינואר אם ירשים את אבוקסיס

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
למרות שיצאה לפגרת הנבחרות עם ניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד שקירב אותה עד למרחק נקודה בלבד מהפלייאוף העליון, זה לא סוד שבני יהודה, מחזיקת הגביע, רוצה לחזק את ההתקפה ולבצע שינויים בסגל שלה בחלון ההעברות בינואר. חניכים של יוסי אבוקסיס מציגים את ההתקפה החלשה בליגה כשהבקיעו רק שבעה שערים העונה, זאת בניגוד לעונה שעברה שהייתה פורייה מאוד ברמה ההתקפית.


היום (שלישי) הצטרף לאימוני הקבוצה שחקן ההתקפה הבלגי בן ה-23, דילן סייס, שהגיע למספר ימי התרשמו. הבלגי, בוגר האקדמיה של קלאב ברוז', כבר שיחק בישראל לפרק זמן קצר כשבילה חצי עונה בהפועל עכו ב-2016. בעונה שעברה כבש 14 שערים ובישל עוד עשרה במדי ואלוויק ההולנדית, אצלה הוא משחק מאז 2017, והיה חלק חשוב בעלייתה לליגה הבכירה בהולנד.


סייס אמנם מחזיק בחוזה עד לסיום העונה אך על פי גורמים במועדון, ההולנדים מוכנים לשחררו והוא עשוי להגיע כשחקן חופשי ללא עלות כבר בחודש ינואר. בקבוצה רוצים בעיקר שחקן מהיר נוסף לחלק הקדמי שיעזור למוחמד גאדיר ודור ג'אן. השחקנים חזרו כבר אתמול (שני) לאימונים לאחר שנהנו ממספר ימי חופשה בשל פגרת הנבחרות ופגעת השיזרוע בשבת הקרובה, והחלו בהכנות לקראת משחק החוץ הקשה נגד הפועל באר שבע במחזור הקרוב.

יוסי אבוקסיס. מחזיקת הגביע רוצה חיזוק להתקפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי