בבית"ר מרוצים: "פלומיין היה מצוברח, עכשיו הוא אחרת"

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | דני מרון

הקשר, שביקש לא לשחק נגד מכבי חיפה בגלל פציעה, חזר לאימונים ונראה מחויך, אך לוי טרם החליט אם להחזירו לרוטציה. הקבוצה ניצחה 0:2 את עפולה במשחק אימון בבית וגן, צפו בתקציר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, שיתקיים לאחר הפגרה. היום (רביעי) בשעות הצהריים קיימה הקבוצה משחק אימון נגד הפועל עפולה בבית וגן שהסתיים בניצחון 0:2, כאשר את השערים כבשו ליוואי גרסיה ופרדי פלומיין. גדי קינדה ועידן ורד שלא שותפו עדיין נדרשים להתאמן בחדר הכושר יחד עם מיכאל אוחנה.

ליוואי גרסיה, שחוגג היום יום הולדת, עורך אימון מלא. פרדי פלומיין, שבמועדון ציינו אתמול כי הוא עורך אימונים בעצימות מלאה ונראה שחזר לחייך אחרי תקופה מסוימת בה נראה מצוברח בשל מצבו המקצועי, אמר לחבריו בקבוצה כי הוא מרגיש במיטבו. יחד עם זאת, את המשחק מול מכבי חיפה הוא החמיץ אחרי שהבהיר לצוות המקצועי שלא יוכל לשחק בגלל פציעה. חלק מהשחקנים אמרו כי "הוא טען שהוא פצוע ונכלל בסגל רק משום שלא היו מחליפים, אבל נראה שגם מצב הרוח הירוד שלו תרם לתחושה הכללית. אתמול הוא נראה אחרת לגמרי". למרות הדברים האלה, עדיין נשקלת אפשרות שיושאל בינואר אם לא יוכיח את עצמו.

במועדון ממשיכים בינתיים במעקב אחר איילון אלימלך, שחקנה של הפועל איכסל מליגה א', וממשיכים לבחון אפשרות לצרף חלוץ. אם קליאן שרידן יעזוב את קריית שמונה, במועדון יפנו אליו. השחקן היה תחת מעקב של הקבוצה בתקופה האחרונה, אך במועדון טרם פנו לקריית שמונה באופן רשמי. משה חוגג המריא לחופשה פרטית, ויחזור בעוד מספר ימים לארץ. יוסי בניון ורוני לוי שבו מחופשות פרטיות והשבוע ייערכו גם שיחות אישיות עם שחקנים.

רוני לוי. יערוך שיחות אישיות עם השחקנים (מאור אלקסלסי)

קרוב ל-4,000 כרטיסים כבר נרכשו על ידי אוהדי בית"ר ירושלים למשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. המכירה המוקדמת סגורה למוניים בלבד ולמחזיקי כרטיס "בית"ריסט VIP", ומחר בערב תיפתח גם למחזיקי כרטיס "בית"ריסט" רגיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי