רוני אוואט ייעדר מאימוני מ.ס. אשדוד בשל סיבות רפואיות

רוני אוואט
רוני אוואט | אריאל שלום

מאמן הקבוצה הדרומית ישהה בביתו בהמלצת הרופאים, כך על פי ההודעה הרשמית של המועדון, ואת האימונים יעביר עוזרו משה אוחיון. ג'קי בן זקן יקבל החלטה בימים הקרובים, על פי החלטות הצוות הרפואי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

ליגת העל לא תחזור עד ה-30 בנובמבר בשל פגרת השזרוע, אבל עם סיום מוקדמות היורו חלק מהקבוצות יחזרו לאימונים כבר בימים הקרובים. אחת מהן היא מ.ס. אשדוד, שתפגוש במחזור הבא את הפועל כפר סבא ותנסה לחזור לנצח ולהתקרב לצמרת. אשדוד תעביר את האימונים בשבוע הקרוב ללא המאמן רוני אוואט, שייעדר מההכנות מסיבות רפואיות.

בהודעת המועדון נכתב: "בשל סיבות רפואיות, רוני אוואט מאמן הקבוצה ייעדר מהאימונים בשבוע הקרוב על פי המלצת רופאיו וישהה בביתו. הקבוצה תמשיך בהכנותיה ואת האימונים באופן רגיל אותם יעביר עוזרו של רוני, משה אוחיון, והצוות המקצועי של המועדון. מועדון ספורט אשדוד מאחל לאוואט רפואה שלמה ומקווים שיחזור לקווים ואלינו בהקדם".

אוואט עבר לפני מספר ימים טיפול רפואי קרדיולוגי ולא הגיע לאימוני הקבוצה. כזכור, בקיץ שהה אוואט בבית חולים בעקבות האירוע הקרדיולוגי. באשדוד ימתינו לפחות כשבוע להתאוששות של אוואט ולהחלטת הרופאים אם ומתי יוכל לשוב לעמדת המאמן או שיהיה זקוק לתקופת החלמה ארוכה יותר. לעוזרו של אוואט משה אוחיון אין תעודת פרו, והבעלים ג'קי בן זקן יחליט על דרך הפעולה יחד עם אוואט בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי