אוהדי מכבי תל אביב חטפו את הכרטיסים לדרבי, ניקוליץ': "סבלנות"

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אריאל שלום

במועדון מודאגים ממצבו של הקשר, שמתקשה להתאושש מהפציעה וכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "לא להתייאש". אופטימיות בקבוצה לגבי חזרתו של ייני, שהחלים כמעט לחלוטין. כ-7,000 צופים כבר הבטיחו את מקומם

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי חמישה ימי מנוחה וללא שחקני הנבחרות השונות, מכבי תל אביב חזרה היום (רביעי) להתאמן ושחקן נוסף שנעדר הוא אורוש ניקוליץ', שמתקשה להתאושש מהפציעה בברכו ובקבוצה מנסים להבין האם מדובר בדלקת ממנה סבל הקשר לפני הפגרה, או שמצבו החמיר. "סבלנות, לא להתייאש. אם כבר נפגעת, אם כבר כואב לך, לפחות תנסה להרוויח מזה משהו עבורך", כך כתב הסרבי בעמוד האינסטגרם שלו.

מי שמגבר את קצב האימונים והחלים כמעט לחלוטין הוא שרן ייני, שמתאושש מקרע בשריר התאומים והחל לחזור בהדרגה להתאמן עם חבריו. הקפטן עדיין לא כשיר במאה אחוז, אך במכבי תל אביב הביעו אופטימיות לגבי ההתקדמות וחזרתו לשגרה. לגבי דור פרץ, שממשיך בהליך השיקום שלו בלונדון, הקשר מטופל על ידי מספר מומחים מאנגליה שמשגיחים מקרוב על מצבו.

בעוד יומיים (שישי) תקיים מכבי תל אביב משחק אימון נגד סקציה נס ציונה ובשבוע הבא יגביר המאמן ולדימיר איביץ' את קצב האימונים לקראת החזרה לליגת העל והיציאה למשחק החוץ בקריית שמונה. הדרבי הגדול של תל אביב והראשון באצטדיון בלומפילד המחודש ייערך מחזור אחד לאחר מכן, ביום רביעי ה-4.12.2019. שלושה ימים לאחר שהחלה המכירה, כ-7,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם וכרטיסים בודדים בלבד נותרו עבור הצהובים במשחק אותו תארח הפועל תל אביב.


לא שיחק מאז אלוף האלופים. שרן ייני לצד איתי שכטר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי