אלבן פנישי עשוי להיחתך בינואר, דילן סייס שוחרר

דילן סייס
דילן סייס | בני יהודה תל אביב, רשמי

הקשר הבלגי לא הרשים את יוסי אבוקסיס, שימשיך לחפש חיזוק לאגף הימני. הבלם שהגיע בקיץ מסכנין עשוי להיחתך אם יוחתם שחקן זר, מוחמד גאדיר זכה למנוחה וצפוי לפתוח נגד באר שבע

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
הקשר הבלגי דילן סייס, שנבחן בבני יהודה בימים האחרונים, לא הרשים את המאמן יוסי אבוקסיס ושוחרר מהקבוצה. סייס ששיחק בעבר במדי הפועל עכו בליגת העל, משתייך כעת לקבוצת ואלוויק ההולנדית ונעשה ניסיון לשדכו למחזיקת הגביע, אך לאחר שערך מספר אימונים ואף השתתף במשחק אימון נגד הפועל קטמון, הכתומים החליטו לוותר עליו ולהמשיך בחיפושים.


למרות שחלון ההעברות ייפתח רק בחודש ינואר, במועדון משכונת התקווה כבר החלו לחשוב על חיזוק. בצוות המקצועי מחפשים שחקני התקפה, בדגש על שחקני כנף ימניים, בכדי להוסיף מימד נוסף של מהירות לחוד של ג'אן וגאדיר. במידה ויוחלט על צירוף שחקן זר נוסף, ישוחרר אחד הזרים שנמצאים כיום בסגל. הכתומים החליטו להישאר עם חמישה זרים בלבד העונה כדי לקבל את המענק הכספי מהמנהלת, ולכן לא יירשמו זר שישי.

מקומם של אמיליוס זובאס ואיסמעילה סורו בסגל מובטח וגם אליסון דוס סנטוס זוכה למחמאות מהצוות המקצועי ובקרב ראשי המועדון מי שעשוי להיחתך במקרה שיוחתם זר חדש הוא הבלם אלבן פנישי, שהגיע בקיץ האחרון בסכנין בהחלטה שנויה במחלוקת ולא מרשים עד כה. 



אלבן פנישי נגד מאלמו. עשוי להיחתך בינואר (מאלמו, האתר הרשמי)


השחקנים קיבלו היום חופש מאימונים ומחר תחזור הקבוצה להתאמן, לקראת משחק החוץ נגד הפועל באר שבע, בשבת הקרובה באצטדיון טרנר. סגל מלא אמור לעמוד לרשותו של המאמן אבוקסיס, לאחר שגם מוחמד גדיר שקיבל מנוחה במשחק האימון נגד קטמון, כשיר ואמור להתאמן כרגיל עם הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי