ההפתעה של רוני לוי? פלומיין תורגל בהרכב להפועל ת"א

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | דני מרון

ללא קשר לפציעתו של קינדה, שעשוי לפתוח במרכז השדה, המאמן שוקל להחזיר את הצרפתי לרוטציה. בן חיים, שזוכה לעדיפות, תורגל לסירוגין ב-11 במקום זהבי שהתלונן על כאבים בידו וייבדק. 0:6 על הנוער במשחק אימון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
האם רוני לוי מכין הפתעה לקראת המשחק ביום ראשון בבלומפילד נגד הפועל תל אביב? במהלך אימון בית"ר ירושלים אתמול (שני), המאמן תרגל מספר הרכבים לקראת המפגש נגד החבורה של ניר קלינגר, אלא שבמרבית האימון תורגל הקשר הצרפתי פרדי פלומיין בצד שמאל.


פלומיין, שלא שותף במשחקים האחרונים ואף נכלל בסגל נגד מכבי חיפה למרות שביקש שלא לקחת חלק בהתמודדות, עשוי לחזור לרוטציה לאחר תקופה ארוכה במהלכה ספג ביקורת מתוך המועדון על התנהלותו ועל תרומתו למשחק ההגנה.


לוי ישמור על אותו מערך, אבל השאלה היא האם יערוך שינויים נוספים. על פי רביעיית ההגנה שתרגל אתמול, ייתכן כי טל בן חיים יפתח גם הוא בהרכב, אם כי המאמן עדיין מתלבט וגם אור זהבי תורגל לסירוגין לצדו של דיוגו ורדסקה. זהבי, אגב, חש אתמול כאבים בידו וייבדק.




בן חיים. גם הוא תורגל לפרקים במהלך האימון (מאור אלקסלסי)


מאז האספה הקשה שערך אחרי המשחק נגד מכבי חיפה, לוי לא ערך שוב אספה  טקטית עם השחקנים והוא צפוי לעשות זאת רק לקראת סוף השבוע כשהאספה, כמובן, תעסוק בהפועל ת"א ועוד היום ב-12:00 תערוך הקבוצה משחק אימון נגד קבוצת הנוער. כ-7,000 אוהדי הקבוצה רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם ויגיעו לתמוך בבלומפילד.


במשחק אימון שנערך היום (שלישי) הביסה בית"ר 0:6 את קבוצת הנוער של המועדון כשחמישה מהשערים נכבשו במחצית השנייה. החלוץ אנתוני וארן בלט עם צמד כאשר גם שלום אדרי, פרדי פלומיין, לירן רוטמן ושי קונסטנטין כבשו.


במקביל, בבית"ר ירושלים ממשיכים לחפש אחר חלוץ זר וייתכן מאוד שהבעלים משה חוגג יסכים לשלוח את היד עמוק לכיס על מנת לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר.


אנתוני וארן. כבש צמד במשחק אימון נגד הנוער (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי