בהפועל חיפה רוצים להשאיר את זמיר ויציעו לו חוזה חדש

נס זמיר
נס זמיר | מאור אלקסלסי

הקשר שכבש שלושה שערי ליגה חתום עד לתום העונה. ידרוש חוזה לשנתיים נוספות וייתן עדיפות למועדון. בקבוצה רוצים לסיים את הסאגה במהרה. עתידו של וולשמן המאכזב אינו ברור, יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו עד ינואר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שבת במטרה להמשיך את רצף הניצחונות במשחקי הבית ולהישאר קרובים לצמרת. נכון לעכשיו הקבוצה מדורגת במקום השישי בטבלה. בינתיים, כזכור, הקבוצה של חיים סילבס הפסידה 3:0 לבני סכנין במשחק אימון מה שגרר כעס גדול מצד המאמן. ההערכות הן שסילבס ימשיך עם אותו הרכב שהתגבש במשחקים האחרונים כאשר גילי ורמוט שעדיין פצוע לא יוכל לסייע, וגל אראל ימשיך במרכז השדה.

מי שבלט לאחרונה הוא הקשר נס זמיר שמסיים את חוזהו בסיום העונה ובמועדון יגישו לו הצעה להשאירו במהלך החודש הקרוב. זמיר הוא לא היחיד שמסיים את חוזהו אך בהפועל חיפה רוצים לסיים את עניין כמה שיותר מר ולא לחכות לקיץ, כאשר כזכור זמיר יוכל לנהל משא ומתן כבר בינואר עם כל קבוצה שתרצה בשירותיו. בסביבתו של הקשר ששבע רצון מתקופתו במועדון, ציינו כי יבקש חוזה לפחות לשנתיים. בנוסף, נודע כי מספר קבוצות בליגת העל גיששו לגביו אך זמיר כאמור מעדיף לתת עדיפות לקבוצתו הנוכחית. הקשר שותף העונה בכל משחקי הליגה ותרם שלושה שערים. בגביע הטוטו כבש פעמיים.

מנגד, עתידו של החלוץ אמרי וולשמן לא ברור. וולשמן שהגיע לקראת סיום הקיץ לא הצליח לעמוד בציפיות ולא הפך לחלוץ הבכיר של הקבוצה. במועדון מתכננים לתת לו הזדמנות נוספת כשהחלטה לגביו תתקבל רק לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר.

נס זמיר. ידרוש חוזה לשנתיים נוספות (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי