בנתניה מוכנים לשבוע גורלי: "יקבע לאן העונה הזאת הולכת"

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | אריאל שלום

היהלומים יפגשו היום למשחק אימון את עירוני ראשל"צ לפני החזרה לליגה, הקפטן אלמוג כהן, שנח מול כפ"ס, צפוי לשחק. כעס בקבוצה על הררה וסוכנו הספרדי שמסרבים לפיצוי ועזיבה, סוכניו הישראלים מנסים לתווך

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שיצאו לפגרה עם ניצחון קטן וחשוב על הפועל רעננה, מכבי נתניה תערוך היום בצהריים משחק אימון מול עירוני ראשל"צ באיצטדיון הברפלד, שיהיה ניסוי כלים אחרון לקראת החזרה לליגת העל ביום שבת.

ליהלומים מצפים החל מיום שבת שלושה משחקים מול הפועל חיפה, עירוני ק"ש ומכבי ת"א, אשר ישפיעו לא מעט על גורל העונה: "זה השבוע שיקבע לאן העונה הזאת הולכת. ניצחון על הפועל חיפה ואנחנו נהיה בסך הכל מרחק של שלוש נקודות מהפלייאוף העליון. זו ההזדמנות שלנו להציל את העונה הזאת", אמרו בקבוצה.

הקפטן אלמוג כהן, שזכה למנוחה במשחק האימון ביום שישי מול הפועל כפ"ס, צפוי לשחק היום, כשגם ויקי כחלון, שתורגל בעמדת המגן השמאלי, נמצא עדיין בתמונה.

בעניין אחר, כפי שפרסמנו, בקבוצה עדיין מעוניינים להיפטר מהמגן השמאלי בורחה הררה, אך נכון לרגע זה, המגן לא מגיע להסכם עם ראשי המועדון, שכן הוא אינו מוכן לוותר לפיצוי שהוצע לו. סוכניו שלומי בן עזרא וגלעד קצב, מנסים להגיע להסדר עם עזיבה, אך במצב הנוכחי, קיימות טענות גם כלפי השחקן וגם כלפי סוכנו הספרדי על ההתנהלות. לא מן הנמנע, שאם יסרב לתנאי העזיבה, הררה לא יזכה לדקות משחק עד תום העונה.


הררה. טענות כלפי השחקן וסוכנו הספרדי (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי