דראפיץ': "ראינו ושינינו כמה דברים. אנחנו מרגישים יותר כמו קבוצה"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

מכבי נתניה חוזרת מהפגרה לשבוע משחקים עמוס במיוחד, המאמן מוכן: "כל הקבוצות דומות לנו וכל אחת יכולה לנצח". על קניקובסקי: "היה צריך להיות מוזמן קודם" כושרו של בצ'יראי: "כולם צריכים לקפוץ מדרגה"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה יצאה לפגרת הנבחרות עם ניצחון על הפועל רעננה, שהוריד מעט את מפלס הלחץ במועדון, אך ליהלומים, שנכנסים לרצף של שלושה משחקים מצפה שבוע עמוס במיוחד, שיתחיל עם משחק חוץ בסמי עופר נגד הפועל חיפה(שבת, 14:45 בספורט4),וימשיך עם משחקים נגד קריית שמונה ומכבי תל אביב.

מאמן הקבוצה, סלובודאן דראפיץ' ערך מסיבת עיתונאים לפני המפגש נגד הקבוצה מקריית חיים: "סוף סוף יכולנו לחייך מעט בפגרה, אבל עם המון מחשבות לעתיד" התייחס המאמן לעבודה של קבוצתו בשלושת השבועות האחרונים. "הפסדנו כמה נקודות לפני הפגרה שלא היינו צריכים להפסיד. היינו מחויבים נגד רעננה והמזל לפעמים הולך עם מי שבא עם פנים טובות. לא שיחקנו כדורגל איכותי אבל מפה אפשר להתקדם".

על השבוע הקריטי אמר: "מאמן כדורגל רואה בכל שבוע קריטי. אחרי שהפסדנו לב"ש, ידענו שהמשחק נגד רעננה הוא על שש נקודות. כל משחק הוא קריטי בשבילנו. נגד חיפה, ביתר וב"ש הפסדנו לקבוצות טובות מאיתנו אבל בכל שאר המשחקים לא היינו צריכים להפסיד. אנחנו יכולים לקחת נקודות נגד הפועל חיפה וק"ש. את מכבי ת"א אתה צריך לתפוס ביום חלש ולתת 150%. הפגרה באה לנו בטוב".


שחקני מכבי נתניה. שבוע קריטי לפניהם (אריאל שלום)

על משחקי האימון מול כפ"ס וראשל"צ: "ראינו ושינינו כמה דברים. אנחנו מרגישים יותר כמו קבוצה. אחרי המשחק מול הפועל חיפה נדע אם הפגרה עשתה לנו טוב. חמישה שערי חובה במשחקי האימון? במשחקים כאלה אתה עושה הרבה שינויים ממחצית למחצית. אני יכול גם להסתכל על זה שהבקענו שישה שערים ומול ראשל"צ הצגנו מחצית ראשונה התקפית שלא הצגנו כזאת. הפצועים חזרו קצת והסגל שלנו יותר רחב".


על היריבה הפועל חיפה:
"כל הקבוצות דומות לנו וכל אחת יכולה לנצח. זה תלוי באיזה פורמה אתה מגיע. ה-0:5 בעונה שעברה? שיחקנו נגדם כמה פעמים מאז. בסמי עופר הם מסוכנים וטובים ונצטרך להיות במיטבנו. הם טובים מאוד במשחק המעבר. גם שהם הפסידו למכבי ת"א הם היו טובים".

על הזימון של גבי קניקובסקי: "הוא זומן דווקא בתקופה פחות טובה. הוא היה צריך להיות מוזמן עוד קודם. אני שמח בשבילו, הוא צריך להיות שם. הוא שחקן מאוד טוב ואני שמח שהמאמנים ראו אותו גם שהקבוצה שלנו שיחקה פחות טוב והסתכלו עליו כאינדיבידואל".


גבי קניקובסקי באימון הנבחרת: "היה צריך להיות מוזמן עוד קודם" (אודי צטיאט)

על הכושר החלש של פאטוס בצ'יראיי: "הוא הגיע יותר טוב אחרי הפגרה וגם נגד רעננה הוא היה בסדר. אנחנו לוקחים את בצ'יראיי בגלל שהוא היה מצטיין בעונה שעברה. אני מבין את השאלות עליו והוא צריך לתת יותר אבל זה נכון לכולנו וגם למאמן שלו. כל אחד צריך לקפוץ מדרגה. יש ימים טובים יותר ויש ימים פחות טובים. שפת הגוף שלו? יש שחקנים שמשחקים פחות טוב ולא רוצים להישאר פה. שאני מסתכל על הפנים שלו אני רואה שהוא אוהב את הקבוצה ורוצה לתרום לה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי