בשורות טובות לבית"ר: קינדה ערך אימון מלא ותורגל בהרכב

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

הקשר התאמן לראשונה מאז הפציעה ותורגל במרכז השדה לצד איינבינדר ומוחמד. הקהל מתכנן מפגן תמיכה בקונטה ובשחקנים לפני הפועל ת"א. בקבוצה יודעים: "משחק שהוא מעבר לכדורגל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
עשרות אוהדי בית"ר ירושלים מתכננים להגיע לאימון הקבוצה שייערך מחר בבית וגן, על מנת לערוך מה שהם מכנים "מפגן תמיכה בשחקנים" לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. אוהדים סיפרו הבוקר (חמישי) כי המפגן ייערך לאור חשיבות המשחק. "המשחק הזה הוא הרבה מעבר לכדורגל", הבהירו. במקביל, כזכור, האוהדים מתכננים מפגן תמיכה במגן הימני אנטואן קונטה, שבשבוע הבא ייערך – באיחור מסוים – הדיון בעניינו מול מכבי חיפה.


הקבוצה חזרה להתאמן הבוקר אחרי הפגרה. טל בן חיים ופרדי פלומיין ממשיכים לקבל את חולצת ההרכב הראשון, ואילו אור זהבי עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה בידו. באימון הגיעו בשורות טובות כאשר הקשר גדי קינדה, ממצטייני הקבוצה העונה, ערך אימון בכורה ותורגל במרכז השדה לצד דן איינבינדר ועלי מוחמד. שלומי אזולאי ימשיך לפתוח בחוד, אם כי באימון שלשום אנתוני וארן נראה טוב מאוד וייתכן שישתלב ברוטציה. רוני לוי יערוך מחר אסיפה שתתמקד במשחק מול הפועל תל אביב. האסיפה על המשחק מול מכבי חיפה התקיימה בשלב מוקדם יחסית, מיד לאחר המשחק, ולכן המאמן לא יערוך אסיפה נוספת בנושא.


במועדון ממשיכים לשוחח עם סוכני שחקנים בנוגע לחלון ההעברות בינואר. על פי מצב העניינים כרגע נראה כי המטרה היא לצרף חלוץ זר, ובבקרה התקציבית ממתינים להחלטה. אם בית"ר תצרף חלוץ זר ולא תשחרר זר אחר, היא לא תקבל את מענק הזר השישי על סך 300 אלף שקל. לאחרונה פנה משה חוגג וביקש לקבל את המענק על סמך שחרורו של ז'אורז'יניו, שאמנם עזב לאחר סיום חלון הקיץ אולם לא שיחק כשנה וחצי בקבוצה. כעת הנושא ייבחן מחדש לאור ההחלטה של המועדון בנוגע לרכש הבא. קיימת גם אפשרות כי שחקן מליגה נמוכה יצטרף לסגל.


רוני לוי (דני מרון)


במסיבת העיתונאים לפני המשחק, השתתפו רוני לוי וטל בן חיים. המאמן אמר לפני המשחק: "השתדלנו לתת לפצועים את הזמן לחזור לעצמם, אני חשוב שעבדנו טוב מאוד. השתדלנו להשלים את הפער במשחק הכנה. אני חושב שאנחנו מגיעים מוכנים למשחק חשוב". 


היריבות הספורטיבית עם הפועל ת"א: "
אנחנו מכירים את היריבות, בשביל הקהל זה מעבר למשחק ליגה רגיל, משתדלים להודות לקהל שמגיע בהמוניו ולתת לו הרבה סיבות לשמוח. משחקים נגד קבוצה חזקה בבית שלה, אנחנו והם מודעים ליריבות הספורטיבית, יהיה משחק קשה". 


המיקום בטבלה: "אי אפשר להתווכח, השגנו את הנקודות וזה אומר שזה מה שאנחנו שווים. הייתה פגרה ארוכה ויחסית לליגות באירופה אנחנו עדיין בשלבים ראשונים, יש עוד דרך ארוכה. אני בטוח שעם הזמן נהיה יותר ויותר טובים, מקווה שבסוף השנה נהיה במקום גבוה יותר".


הדעה שבית"ר פייבוריטית נגד הפועל תל אביב: "אני לא מסכים עם הקביעה הזו, לא יצרנו בליגה כל כך עליונות להגיד שאנחנו יותר טובים מקבוצה כזו או אחרת. גם כשעשינו סדרה של ניצחונות זה היה עם הרבה מאמצים והרבה השקעה. אנחנו לא דורסים את הליגה, אבל אני מקווה שבעתיד נעשה את זה. היריבה שלנו החליפה מאמן וכבר ניצחה במשחק הראשון איתו, יש לה שחקנים מוכשרים ומאמן טוב, ואני מקווה שנצליח לנצח בחוץ". 



רוני לוי: "לא מסכים שאנחנו פייבוריטים נגד הפועל ת"א" (מאור אלקסלסי)


ההרכב שיפתח: "יש זמן עד המשחק, אני מקווה שרוב הסגל יעמוד לרשותי אחרי הרבה מאוד זמן. אני מקווה שגדי (קינדה) ואופיר (קריאף) יהיו בסגל, אני מקווה שגם אור זהבי יהיה בסגל. הוא צריך לעבור בדיקה, היום הוא התאמן עם הקבוצה. השלב בין גבס רגיל לגבס פלסטיק זה עניין של יום יומיים".


רכש בינואר: "אני לא שמעתי שחוגג דיבר על ינואר, יש לנו עוד חודשיים ובשביל קבוצה זה הרבה מאוד זמן. בית"ר עשתה רכש בקיץ האחרון אחרי עונה קשה בשנה שעברה. כדי לבנות קבוצה שרוצה להגיע למקומות גובהים, שלב אחד לא מספיק. בינואר נצטרך עוד שחקן או שניים, ואם בעתיד בית"ר תרצה עוד שחקנים היא תוכל לבנות בסיס ושלד טוב".


בנייה לטווח ארוך: "אם מסתכלים על ההיסטוריה של כל הקבוצות, כל הקבוצות הגדולות למעט מקרים יוצאי דופן הן קבוצות שרצות לאורך זמן עם סגל שרץ ביחד. התתחלנו את התהליך הזה השנה, עוד שניים שלושה שחקנים בינואר ובקיץ הבא ייצרו כאן בסיס וטוב מאוד".


על פרדי פלומיין: "המושג "סדרת חינוך" הוא שייך לתקשורת, פרדי עשה הכנה טובה מאוד והגישה שלו הייתה מצוינת. מבחינתי הוא גם שיחק טוב בתחילת השנה ופחות בא לידי ביטוי במספרים. באיזשהו מקום הוא לא מצא את הדרך הנכונה. בשבועות האחרונים הוא עבר גם פציעה בברך אבל מאוד השתדל להיות בסגל אבל זה לא היה מספיק. בפגרה היה זמן לפצועים לחזור לעצמם, הוא חזר לעצמו בגישה מאוד נכונה. הוא שחקן מאוד מוכשר, אם הוא יצטרך לשחק הוא ישחק".

 



פרדי פלומיין: "אם נצטרך, הוא ישחק" (דני מרון)


טל בן חיים, שהתאושש מפציעה ארוכה, סיפר: "אין קשר לגיל כשעוברים פציעה לא קלה. מבחינת חזרה לכושר – מי שהכיר אותי יודע שאני מוכן לעבוד קשה ולעשות מה שצריך כדי לחזור לכושר. הפגרה נתנה לי זמן לעבוד קשה עם כל הקבוצה, אני מרגיש טוב".


הפתיחה הטובה לעונה: "אין ספק שעשינו רכש טוב, הקבוצה רכשה מספר שחקנים מאוד משמעותיים. אבל אנחנו קבוצה חדשה, וזה עדיין לא מספיק. יש הרבה שחקנים צעירים וייקח לנו זמן להתחבר, אנחנו רוצים להשיג תוצאות מידיות אבל נצטרך להיות סבלניים".


שינוי באווירה בבית"ר: "אני רואה את השינוי ומרגיש אותו בחדר ההלבשה, אנחנו שמים לב שדברים כבר לא יוצאים החוצה. אנחנו רוצים להביא את האיכויות שלנו למגרש ולתרגם את זה לתוצאות".


בן חיים.
בן חיים. "שחקן שלא מאוכזב אם הוא לא משחק, אין לו מקום במקצוע" (מאור אלקסלסי)


מאוכזב שהוא לא משחק יותר: "אני לא מכיר שחקן כדורגל שלא משחק ולא מאוכזב, ברגע שזה קורה אין לשחקן הזה מקום במקצוע. אני רוצה לשחק, עברתי פציעה לא קלה אבל חזרתי לכושר. אני מקווה להוכיח שיש לי מקום על המגרש".


מצפה משחק קל נגד הפועל ת"א: "אף פעם לאורך כל הקריירה לא חשבתי שאני בא למשחק קל, אין משחקים קלים בליגה הזאת. הפסדנו לרעננה, שכולם טוענים שהיא קבוצה לא טובה. אנחנו מתייחסים למשחק במלוא הרצינות, הצוות מכין אותנו מתחילת השבוע בצורה טובה מאוד, אנחנו עובדים על הנקודות החזקות. לומדים מהמשחק נגד מכבי חיפה, מה היה טוב ומה היה לא טוב. מגיעים למשחק מאוד ברצינות".


מחשבות על פרישה בסיום העונה: "המחשבה היחידה שעוברת לי בראש היא לנצח את הפועל תל אביב, זה הדבר היחיד שעובר לי מול העיניים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי