סילבס: "בוזגלו ישחק עד שינותח. רוצים להמשיך בכושר שלנו"

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

במועדון רואים במשחק נגד נתניה בשבת (14:45, ספורט4) קרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון. המאמן אמר: "יש בפגרה דברים טובים וטובים פחות, לעתים אתה מאבד קצב". על המצב: "אנחנו עומדים בציפיות"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור לליגה לאחר הפגרה הארוכה כשתארח את מכבי נתניה ביום שבת (14:45, שידור ישיר בספורט4) ותקווה לחזור למסלול הניצחונות ולהישאר דבוקה לצמרת, זאת לאחר ההפסד 3:0 למכבי תל אביב במחזור האחרון. במועדון בטוחים שיש חשיבות רבה למשחק הקרוב מתוך ההנחה שמכבי נתניה תילחם יחד איתה על אחד המקומות בפלייאוף העליון. הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הקרוב בה דיבר המאמן חיים סילבס.

סילבס דיבר על הפגרה: "יש משהו טוב וגם משהו לא טוב בפגרה. מצד אחד מורידים לחץ ויש קצת חופש אך מצד שני יוצאים מהקצב ולא תמיד קל לחזור מהר, ולראייה ההפסד במשחק האימון נגד בני סכנין. מאז, היה לנו זמן להשתפר וזה גרם לנו להאיץ את ההכנות מבחינה מנטאלית. אנחנו מודעים לשבוע העמוס אך לא חושבים רחוק מדי אלא מתרכזים רק במשחק נגד מכבי נתניה. יש לה קבוצה נהדרת עם שני מאמנים טובים ואנחנו חושבים רק עליה".

המשך העונה: "אנחנו נמצאים בעמדת זינוק ובינתיים עומדים בציפיות למרות שרצינו עוד נקודה או שתיים. נמשיך לעשות את מה שעשינו מתחילת העונה וזה אומר קבוצה מגובשת וחזקה שמשחקת עם העקרונות שלה. אני מאמין שנוכל להשיג עוד ניצחונות חשובים. הסגלים בליגה מאוד שוויוניים העונה ונרצה להמשיך ברצף שלנו".


חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

ההפתעה הגדולה בקבוצה בימים האחרונים הייתה השתלבותו של הקשר אלמוג בוזלו שלקח חלק באימונים, זאת לאחר שבהפועל חיפה רצו שיעבור ניתוח בהקדם בכדי שיחלים לחלוטין מהפציעה בכתפו. סילבס פירט לגבי מצב הפצועים וגם התייחס לבוזגלו: "נס זמיר וניקולה גולאן כשירים ואילו גילי ורמוט עדיין לא. לגבי בוזגלו, זה עניין טריקי. מצד אחד מדובר בכף פרוקה ומצד שני כל עוד זה לא חוזר אז הוא בריא. בשלב זה החלטנו להשתמש בו עד אשר יעבור ניתוח".

הקשר פרנסיסקו ג'וניור שנחשב לאחד משחקני הרכש המשמעותיים אמר: "אני מרגיש מצוין מאז שאני פה ושמח להיות כאן. קיבלו אותי בצורה טובה ואני מרגיש הערכה גדולה של כולם וגם את התמיכה של האוהדים שלנו".

על המטרות: "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק. לגבי הדירוג בטבלה – את זה אני משאיר למאמן והצוות המקצועי. מכבי נתניה קבוצה טובה אבל אנחנו רוצים להמשיך את היכולת הטובה שלנו".


פרנסיסקו ג'וניור. מרגיש חשוב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי