דראפיץ' וברדה מתכננים שלושה שינויים, בצ'יראיי יפתח על הספסל

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אריאל שלום

המונטנגרי לא צפוי לפתוח מול הפועל חיפה, גם היקה יישאר מחוץ להרכב. אברהם יחזור מפציעה ישירות להרכב, גם מלמד ומלאדה ב-11. שחקנים: "משחק שיכול להפוך את העונה"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על הפועל רעננה ממש לפני היציאה לפגרה, שהוריד מעט ממפלס הלחץ, מכבי נתניה תשוב מחר (שבת 14:45, שידור ישיר בספורט4) לליגה כשתתארח אצל הפועל חיפה בסמי עופר, במטרה לצבור לראשונה העונה שני ניצחונות ליגה רצופים.

לשם כך, צוות המאמנים מתכנן שלושה שינויים בהרכב לעומת זה שניצח את הקבוצה של מנחם קורצקי, כשכולם יבוצעו בקישור ובהתקפה: אביב אברהם יחזור מפציעה ישירות להרכב במקומו של סתיו פיניש, כאשר גיא מלמד ויונס מלאדה, שהציגו יכולת טובה במשחקי האימון, יזכו לקרדיט בחלק ההתקפי. מי שישלמו את המחיר יהיו יחמיר היקה ופאטוס בצ'יראיי.

בהגנה, רומן גולוברט המוצהב וצליל נחמיה הפצוע ייעדרו מחר מהסגל של דראפיץ' וברדה, כאשר מי שיפתחו במרכז ההגנה יהיו טים הויבך ודולב אזולאי. בן תורג'מן וכארם ג'אבר ישלימו את רביעיית הקו האחורי.

דראפיץ'. יחבר שני ניצחונות רצופים? (אריאל שלום)
דראפיץ'. יחבר שני ניצחונות רצופים? (אריאל שלום)

"המשחק הזה יכול להפוך לנו את כל העונה", אמרו שחקנים בקבוצה. "אם ננצח, נוכל לבוא בביטחון לק"ש ויוכלו להידבק לנו הדברים".

בינתיים, המגן בורחה הררה חזר אתמול לאימונים חלקיים עם הקבוצה, אך בכל מקרה לא נמצא בתוכניות המקצועיות ובקבוצה מקווים להגיע איתו לסיכום על תנאי עזיבתו.

הרכב משוער: דני עמוס, כארם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הויבך, בן תורג'מן, אלמוג כהן, אביב אברהם, רועי קהת, גבי קניקובסקי, יונס מלאדה, גיא מלמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי