עמיר תורג'מן: "חשוב להמשיך במומנטום בו אנחנו נמצאים"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

מאמן נס ציונה רוצה לחזור מהפגרה עם ניצחון על רעננה בקרב התחתית: "נעבוד קשה והתוצאות יגיעו". ויטנס: "עלינו להאמין שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". היריבה תחסר את בן סביר, קורצקי: "הפסדנו יותר מדי העונה"

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות בת שלושת השבועות עצרה את המומנטום של סקציה נס ציונה, שיצאה אליה מיד אחרי הניצחון הראשון העונה, 1:2 על הפועל באר שבע. מחר (שבת) היא תפגוש את הפועל רעננה לקרב תחתית באצטדיון המושבה בין שתי נועלות הטבלה.

המאמן עמיר תורג'מן יחסר ככל הנראה את הקשר המצטיין שי אליאס, שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה נגד ספרד ויעבור לפני המשחק מבחן כשירות. מסתמן שאלעד שחף יחליף אותו.

לקראת המשחק אמר תורג'מן: "הפועל רעננה היא משוכה קשה, ויש לה מאמן ושחקנים טובים. חשוב להמשיך במומנטום בו אנחנו נמצאים, להמשיך לעבוד קשה והתוצאות גם יגיעו".

תורג'מן עם שחקני נס ציונה.
תורג'מן עם שחקני נס ציונה. "רעננה היא משוכה קשה" (סקציה נס ציונה, רשמי)

הבלם דרייס ויטנס אמר: "הניצחון על הפועל באר שבע נתן לקבוצה תחושה מדהימה, ואחריו עלינו להאמין שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה ולהתקדם בטבלה".

הרכב משוער: עומרי גלזר, רומריק אטו, דרייס ויטנס, פרנסיסקו דוטארי, איתי עוזרי, רז נחמיאס, סבין לילאי, אלעד שחף (אופיר מזרחי), סיקו טורה, רז שטיין, מוסא מזו.

אנסה: "זה הזמן להביא נקודות"
ברעננה רואים במשחק נגד נס ציונה דרך לשינוי ותחילת החזרה לניצחונות, והתקדמות בטבלה כלפי מעלה. המאמן מנחם קורצקי אמר: "לא הייתה אפשרות במהלך הפגרה לשכוח את המצב והתקופה הלא טובה שלנו. נבוא מוכנים למשחק במטרה לנצח, כי אין לנו ברירה. כולנו מודעים לעובדה שהפסדנו יותר מדי העונה, וצריך להפוך את המשוואה כדי להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות ולצאת מהמקום האחרון".

קורצקי.
קורצקי. "צריך להפוך את המשוואה" (אודי ציטיאט)

החלוץ יוג'ין אנסה: "כולנו מבינים את המצב הלא פשוט בו אנחנו נמצאים, ונעשה את מה שצריך כי התאמנו על זה. יהיה משחק לא קל וזה הזמן להביא נקודות".

הקשר הוותיק אביחי ידין עדיין לא החלים מהפציעה בצלעות ולא כשיר למחר, וכך גם הקשר בן סביר שעבר התערבות רפואית בברך.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, דויד מתאוס, עידו לוי, שון קלימקין, ירדן כהן, בן בנימין, דיווין נאה, אור דסה, יוג'ין אנסה, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי